Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Корсунская Прозренная» («Шпилевская»)


Кондак 1

Избран­ной от Гос­по­да Пре­чи­стей Гос­по­же и Бого­ро­ди­це при­не­сем, вер­нии, малое сие похваль­ное пение пред пре­чи­стым и чудо­твор­ным обра­зом Ея Кор­сун­ским. Имже сле­по­ты душев­ныя избав­ля­е­мии, верою покла­ня­ю­ще­ся, умиль­но глаголем:

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Икос 1

Анге­ли Божии, яко­же пред­сто­я­ще им кре­ще­нию кня­зя Вла­ди­ми­ра, иже во гра­де Кор­су­ни бысть, со стра­хом взи­ра­ху на Пре­чи­стый лик Бого­ма­те­ри, его­же свя­тый апо­стол и еван­ге­лист Лука изоб­ра­зи в вос­по­ми­на­ние зем­ныя жиз­ни Ея. Его­же и при­ят Рав­ноап­о­столь­ный от рук Архи­ере­ев гре­че­ских, яко бла­го­сло­ве­ние Цари­цы Небес­ныя всей зем­ле Рус­ской, со тре­пе­том вопия Пре­не­по­роч­ней таковая:

Радуй­ся, Дево, небес­ная зем­ным соединившая,

Радуй­ся, Мати, гор­няя доль­ним преклоньшая,

Радуй­ся, Пома­за­ние Хри­сто­во роду человеческому,

Радуй­ся, Иор­дане Истин­ный, в раю Божи­ем текущий,

Радуй­ся, Вен­че Бого­свет­лый Тро­и­цы Единосущныя,

Радуй­ся, Уста Апо­столь­ская, ими­же все­лен­ная просветися,

Радуй­ся, Нача­ло Пред­веч­на­го Сове­та Божия,

Радуй­ся, Пре­де­ле таин­ствен­ных обетований,

Радуй­ся Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 2

Звез­да Виф­ле­ем­ская яви­ся ико­на Кор­сун­ская в зем­ле нашей, еяже све­ту отцы наша, аки волх­вы после­ду­ю­ще, обре­то­ша Хри­ста Бога наше­го и покло­ни­ша­ся Ему, и вме­сто зла­та, лада­на и смир­ны — веру, надеж­ду и любовь в дар Спа­су при­не­со­ша, вопия Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Виде­ша людие киев­стии велия чуде­са, яже от ико­ны Кор­сун­ския, тогда же Еван­гель­ским бла­го­ве­сти­ем утвер­жде­нии, отвра­ти­ша серд­ца своя от лести идоль­ския, слы­ша­ще же гла­гол Хри­стов: «Да кре­стят­ся вси во имя Отца и Сына и Свя­та­го Духа», воз­ра­до­ва­ше­ся зело о спа­се­нии сво­ем, вопия Мате­ри Гос­по­да Сво­е­го таковая:

Радуй­ся, Звез­до, к Богу пре­свет­ло водящая,

Радуй­ся, Лучу Веры, во тьме мира светящий,

Радуй­ся, Хра­ме, в нем­же вер­нии освящаются,

Радуй­ся, Колес­ни­це, Еюже Еди­но­род­ный Сын сниде,

Радуй­ся, Пото­че, в гор­няя нас устремляющий,

Радуй­ся, Сло­ва Божия Носи­тель­ни­це Чудная,

Радуй­ся, Рож­де­ние Чистое чистыя двоицы,

Радуй­ся, Дще­ре, вра­чев­ством мате­ри Сво­ея ставшая,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 3

Раду­ет­ся днесь вся зем­ля Сло­вен­ская, иму­ще ико­ну Твою, Бого­ро­ди­це, щит и утвер­жде­ние веры Пра­во­слав­ныя. Сего ради Церк­ви Божии изоб­ра­же­нии лика Ея покры­ва­ют­ся, небе­си подо­бя­ще­ся. Се, и стра­на Сум­ская, при­ем­ше, яко Бого­свет­лый Венец, ико­ну Кор­сун­скую, вопи­ет Богу: Аллилуиа.

Икос 3

Весе­лит­ся духов­но зем­ля Сум­ская о явле­нии мило­сти Бого­ма­те­ри: яви­ся бо Чудо­твор­ный спи­сок ико­ны Кор­сун­ския, свет­ло­стию Бла­го­да­ти Божи­ей сия­ю­ще и исце­ле­ние дару­ю­ще. Сего ради, не умол­чим нико­гда силы Твоя, Бого­ро­ди­це, гла­го­ла­ти, яже нам бысть от Обра­за сего в зем­ли нашей, да любо­вию и иныя при­вле­чем вся пети Тебе таковая:

Радуй­ся, Ризо Пре­див­ная, в Нюже Хри­стос оболкийся,

Радуй­ся, Лам­па­до Духов­ная, в небе­сех теп­ле светящая,

Радуй­ся, Купи­но, огнем Боже­ства непри­ступ­но объятая,

Радуй­ся, Гор­ни­ло, в Нем­же Спа­си­тель от Духа иско­ван бысть,

Радуй­ся, Пор­фи­ро, от Анны сотканная,

Радуй­ся, Розо, в чер­то­зе небес­нем цветущая,

Радуй­ся, Мас­ли­на, милость миру явившая,

Радуй­ся, яко Тобою Хлеб Жиз­ни для всех испечеся,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 4

Видя­ще Вла­ды­чи­ца ино­гда отро­ко­ви­цу чистую, иже сле­па бе от рож­де­ния сво­е­го в веси Рома­нов­стей, оба­че с любо­вию, аще и неви­дя­ще лика Бого­ма­те­ри, лобы­за­ю­щую ико­ну Кор­сун­скую, уми­ло­сер­ди­ся над нею и исце­ле­ние очей телес­ных ско­ро пода­де ей, вопи­ю­щей Богу: Аллилуиа.

Икос 4

«Бла­жен­ни неви­дев­шие, но веру­ю­щие», — рече Гос­подь сво­им уче­ни­ком и апо­сто­лам, Фоми­но неве­рие уве­ряя. Тем­же бла­жен­на есть и отро­ко­ви­ца бого­лю­би­вая, вне­гда воз­зва­ти ей, неви­дя­ще, с любо­вию Бого­ма­те­ри: «Сле­по­ту очес моих отста­ви от мене, Пре­чи­стая, да вижу лик Твой Пре­свет­лый, може­ши бо сие сотво­ри­ти, яко Мати Све­та Прис­но­сущ­на­го и Все­ми­ло­сти­вая». Исце­ле­ние же при­ят совер­шен­ное, возо­пи, обра­до­ван­ная, из глу­би­ны сер­деч­ныя таковая:

Радуй­ся, мира непре­стан­ная Ходатаице,

Радуй­ся, Покро­ве, имже дев­ство воис­ти­ну укрывается,

Радуй­ся, Купе­ле Хри­сто­ва, в ней же духов­но прозреваемся,

Радуй­ся, Источ­ни­че, излив­ший Пре­слад­ка­го Иисуса,

Радуй­ся, Оду­шев­лен­ная новая скиние,

Радуй­ся, Вра­че­ва­тель­ни­це от демо­нов гор­це уязвленным,

Радуй­ся, Херу­ви­ме Огнен­ный, ко Дре­ву Жиз­ни приставленный,

Радуй­ся, Миро­вар­ни­це Боже­ствен­ныя благости,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 5

Бурю внутрь помыш­ле­ний сум­ни­тель­ных испы­та отро­ко­ви­ца бого­лю­би­вая, егда в виде­нии сон­нем яви­ся ей Пре­чи­стая, гла­го­лю­щая: «Да пре­бу­дет ико­на моя, от неяже про­зре­ли очи твои, в церк­ви веси Шпи­лев­стей: бла­го­дать бо Моя не ток­мо тебе, оба­че и всем людем бысть, во спа­се­ние пою­щих Богу: Аллилуиа».

Икос 5

«Да не ста­нет све­тиль­ник тай, но да све­тит всем чело­ве­кам», — гла­го­лет Гос­подь. Сего ради и ико­на Кор­сун­ская, аще и при­не­се­на бысть в цер­ковь Шпи­лев­скую, оба­че Божи­им про­мыс­лом воз­сия на дре­ве, све­том бла­го­да­ти сия­ю­ще. Видя­ще же ю людие, Отца, Иже есть на небе­сех, сла­вя­ще, возо­пи­ша Бого­ро­ди­це таковая:

Радуй­ся, Зер­ца­ло Свя­то­сти, образ Божий являющее,

Радуй­ся, Псал­ти­ре, достой­но Хри­ста ублажающая,

Радуй­ся, Заре Утрен­няя, вечер гре­ху предвещающая,

Радуй­ся, Кры­ло Вет­рен­ное, Имже Спас — облак прииде,

Радуй­ся, Дуго, от зем­ли к небе­сам восходящая,

Радуй­ся, яко Агни­ца, во чре­ве Анны упасшаяся,

Радуй­ся, Вет­ве Крас­ная, яже про­цве­ла Хри­ста плотию,

Радуй­ся, Чаше Свя­тая Пре­свя­тых Даров Божиих,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 6

Ков­чег устрои древ­ле Ной веле­ни­ем Божи­им пото­па ради, на нем­же и спа­сен бысть сей и весь дом его. Оба­че и ныне яви Гос­подь мило­сер­дие Свое стране Сум­стей ико­ною Кор­сун­скою: еюже бо от пото­па гре­хов избав­ля­ем­ся, в пока­я­нии вопи­ю­ще Богу: Аллилуиа.

Икос 6

На дре­ве воз­сия ико­на Бого­ма­те­ри людем Шпи­лев­стим, исце­ле­ние вер­ным обиль­но пода­ю­ще, оба­че и нас, душев­но ослеп­лен­ных, про­све­ти, Пре­чи­стая, Све­том Сына Тво­е­го и Бога наше­го, да зовем Ти таковая:

Радуй­ся, духов­ных очей Просвещение,

Радуй­ся, вопло­ще­ния Божия Пре­слав­ное Сокровение,

Радуй­ся, Зем­ле Неоран­ная, Хри­ста миру прозябшая,

Радуй­ся, Небо Умное, из Него­же всем вер­ным спа­се­ние бысть,

Радуй­ся, Скип­т­ре Пре­свет­лый в руце Царя царствующих,

Радуй­ся, Рабо Сми­рен­ная Гос­по­да господствующих,

Радуй­ся, Гнез­до Голу­би­цы, от Духа Орла приявшее,

Радуй­ся, обнов­ле­ние рож­де­ством Сво­им всем возвестившая,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 7

Муд­ре­цы неве­ру­ю­щия недо­уме­ва­ют о Тебе, Бого­ро­ди­це: «Како может ико­на Твоя исце­ле­ние пода­ва­ти вер­ным?» Мы же, веду­ще по Писа­ни­ем, яко и тень апо­сто­ла Пет­ра исце­ля­ше при­хо­дя­щих к нему, почи­та­ем лик Твой, Пре­чи­стая, вопи­ю­ще Богу: Аллилуиа.

Икос 7

Образ Твой почи­та­ем, Бого­ро­ди­тель­ни­це Чистая, чести ради, яко­же и свя­тый Иоанн, иже из Дамас­ка гра­да, гла­го­лет: «Честь бо, иконе воз­да­ва­е­мая, на ея Пер­во­об­раз вос­хо­дит». Сего ради лик Твой, Свя­тая, видя­ще, зрим Тя, яко­же яве на небе­сех Пред­сто­я­щую, вопия о Тебе таковая:

Радуй­ся, Свя­тый лик Свой изоб­ра­зи­ти изволившая,

Радуй­ся, яко зря­ще Тя, вер­нии радуются,

Радуй­ся, Клю­чу Веры, имже Две­ри Рай­ския отверзаются,

Радуй­ся, Дне Покоя Бла­жен­на­го, в нем­же Еди­но­род­ный почи,

Радуй­ся, яко Илиа от ангел на небе­са Вознесенная,

Радуй­ся яко Мати Божия тамо от Бога Венчанная,

Радуй­ся, Точи­ло, имже Вино Без­смер­тия источися,

Радуй­ся, Вое­во­до ангель­ска­го воинства,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 8

Егда услы­ша сво­бо­ди­тель царь Алек­сандр, како про­сла­ви­ся в зем­ле Сло­бод­ской образ Бого­ма­те­ри Кор­сун­ския, тогда пове­ле из гра­да Пет­ро­ва: Да тво­рят вси людие пере­не­се­ние еже­лет­но Чест­на­го Обра­за из церк­ви Шпи­лев­ской в Собор­ный храм гра­да Сумы до тре­ти­его дне вос­ста­ния Сына Божия, от Девы пло­тию Воз­си­яв­ша­го, и да поют Ему, яко Побе­ди­те­лю Смер­ти, песнь сугу­бую о Тебе, Бого­ро­ди­це: Аллилуиа.

Икос 8

Ризою свет­лою от каме­ний дра­гих оде­я­ся ико­на Кор­сун­ская от людей бла­го­че­сти­вых. Оба­че, паче сих, бла­го­да­тию Божи­ею укра­ша­ет­ся ико­на явлен­ная, сего ради вопи­ем Бого­ро­ди­це таковая:

Радуй­ся, Бла­го­да­тию Божи­ею преукрашенная,

Радуй­ся, яко ико­на Кор­сун­ская нам мило­сти Тво­ея бысть явление,

Радуй­ся, Хода­та­и­ца у Пре­сто­ла Всевышняго,

Радуй­ся, Помощ­ни­це в жиз­ни сей временней,

Радуй­ся, Мно­го­свет­лая Све­ча, от Све­та Мира возжженная,

Радуй­ся, Пра­ви­ло Веры и Бла­го­че­стие Истинное,

Радуй­ся, Соцар­ству­ю­щая Сыну Сво­е­му и Богу нашему,

Радуй­ся, Пле­нен­ная от Духа Свя­та Сво­ею волею,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 9

Паде ден­ни­ца с высо­ты небес­ныя, егда зави­стию объ­ят бе к сла­ве Божи­ей. Оба­че вну­ши людем невер­ным замыс­ли­ти на Гос­по­да и на Хри­ста Его и Сла­ву Бого­ма­те­ри ума­ли­ти. Иже взя­ша ико­ну Ея Кор­сун­скую в пле­не­ние тес­ное и совлек­ше ризы с нея, на позор мир­ской выстав­ля­ше, не веда­ю­ще пети Богу: Аллилуиа.

Икос 9

Се, паки ору­жие прой­де серд­це Твое, Бого­ро­ди­це, егда от Пре­сто­ла Боже­ствен­на­го, иде­же ангель­ский Собор и Сонм ново­му­че­ник Тя про­слав­ля­ют веле­леп­но, узре­ла еси лик Свой во иконе Кор­сун­ской от собо­ри­ща бого­бор­на­го уни­чи­жа­ем, оба­че, тако­во­му о нас дол­го­тер­пе­нию дивя­ще­ся, покла­ня­ем­ся иконе Тво­ей, Непо­роч­ная, и вопи­ем Ти таковая:

Радуй­ся, о чадех заблужд­ших гор­це Скорбящая,

Радуй­ся, пору­га­ние нече­сти­вых крот­ко Приемшая,

Радуй­ся, сми­ре­нию Сына Сво­е­го сим Поревновавшая,

Радуй­ся, стра­да­ния душев­ныя и сле­зы Испытавшая,

Радуй­ся, Рабо Мол­ча­ли­вая, пред мучи­те­ли ликом Сво­им Предстоявшая,

Радуй­ся, яко ору­жие серд­це Твое тем паки пройде,

Радуй­ся, за греш­ни­ки Сыну Сво­е­му моль­бу Приносящая,

Радуй­ся, Любо­ве Все­мир­ная, любо­вию нас не оставльшая,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 10

Уязв­ле­ние лика Пре­чи­стыя Мате­ри Сво­ея не тер­пя­ще от без­бож­ных виде­ти, про­лия Гос­подь гнев Свой на дом позо­рищ­ный, в нем же ико­на Кор­сун­ская в пле­не­нии бысть: огнем попа­ли исту­ка­ны мир­ския и сове­ты лука­вых разо­ри. Ико­на же Кор­сун­ская, аки Купи­на вто­рая, огнем опа­ля­е­ма, нез­га­ра­ше, невер­ныя сим устра­ша­ю­ще, вер­ным же сия­ни­ем бла­го­да­ти бли­ста­ю­ще, вопи­ю­щим о сем Богу: Аллилуиа.

Икос 10

Яко све­то­нос­ный облак бла­го­да­ти яви­ся паки ико­на Твоя, Вла­ды­чи­це, во гра­де Сум­стем, пле­не­нию скон­чав­шу­ся: сия бо неве­рия мрак отго­ня­ю­ще, серд­ца наша к Богу воз­во­дит, вопи­ю­щим же таковая:

Радуй­ся, хри­сти­ан пра­во­слав­ных Вер­ная Защитнице,

Радуй­ся, Разо­ре­ние Ско­рое зло­умыш­ле­ний неверных,

Радуй­ся, Мре­жо, еюже цар­ствие нам уловляется,

Радуй­ся, Пажи­те Туч­ная, на ней­же Хри­стос возлеже,

Радуй­ся, При­стане Тихая в море житей­ских попечений,

Радуй­ся, Без­п­лот­ное Сло­во во Пло­ти Явившая,

Радуй­ся, Без­лет­на­го Сына в вер­те­пе Родившая,

Радуй­ся, слу­же­ния идоль­ска­го нас Свободившая,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 11

Огнь Боже­ства при­я­ла еси Дева, пре­быв нетлен­на. Ныне же тер­нии души моея попа­ли, Пре­чи­стая, огнем Бла­го­да­ти Тво­ея. Да ста­ну и аз, яко­же Мои­сей, в Зем­ле Свя­тей нога­ма моима, вопия чистым серд­цем песнь Богу: Аллилуиа.

Икос 11

О, Тор­же­ство Свет­лое! О, празд­не­ство новое в стране Сум­стей: пере­не­се­ние в Собор­ную цер­ковь Спа­са Пре­об­ра­же­ния ико­ны Бого­ма­те­ри Кор­сун­ския. Его­же, яко на Фавор Новый, архи­ереи и свя­щен­ни­цы, мона­си и бель­цы при­я­ша, и с пении духов­ны­ми и хоруг­ви мно­же­ства обсто­я­ху Свя­тый Лик Твой, Пре­чи­стая, Боже­ствен­ную служ­бу Без­кров­ныя Жерт­вы Хри­сто­вой совер­ша­ю­ще, и вопи­ю­ще Ти таковая:

Радуй­ся, запо­ве­дей Божи­их Исполнение,

Радуй­ся, пра­во­сла­вия истин­на­го Истин­ное Исповедание,

Радуй­ся, надеж­до бли­жай­шая вос­кре­се­ния вечнаго,

Радуй­ся, Бла­го­сло­ве­ние Божие свя­щен­ству новому,

Радуй­ся, Фаво­ре мыс­лен­ный, на нем­же Хри­стос возсия,

Радуй­ся, яко Плод чре­ва Тво­е­го бла­го­сло­вен еси,

Радуй­ся, Пода­те­ля Зако­на в Себе Приявшая,

Радуй­ся, яко пре­вы­ше небес возлетевшая,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 12

Всяк воз­раст и чин убла­жа­ет Тя, Пре­свя­тая Дево: Мати бо Жиз­ни истин­ныя яви­лась еси. Ты же, о, Цари­це Небес­ная, при­и­ми моле­ния раб тво­их, покло­ня­ю­щих­ся чест­но иконе Тво­ей Кор­сун­ской и любо­вию вопи­ю­щих Богу: Аллилуиа.

Икос 12

О, како достой­но вос­пе­ти Тя, Бого­ро­ди­це? Кий дар при­не­сти от скуд­но­сти духов­ныя: Еже бо при­я­ла еси дар мно­го­цен­ней­ший от Бога — Еди­но­род­ное Сло­во Отчее! Оба­че, о, Мати Без­не­вест­ная, Сама подаждь нам с высо­ты силу вос­пе­ти Ти паки песнь, вопия таковая:

Радуй­ся, Солн­ца Пра­вед­на­го Пер­вое Сияние,

Радуй­ся, Нача­ток Истин­ный Хри­сто­ва делания,

Радуй­ся, Вме­сти­ли­ще Про­стран­ное Бога Невместимаго,

Радуй­ся, Ложе Непо­роч­ное Боже­ствен­на­го воплощения,

Радуй­ся, Пре­сто­ле Божий, Ему­же пред­сто­ит Собор Святых,

Радуй­ся, Эде­ме Небес­ный, от Духа устроенный,

Радуй­ся, Лико­ва­ние Веч­ное ангель­ска­го воинства,

Радуй­ся, Убла­же­ние Прис­ное рода христианского,

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 13

Пре­свя­тая Гос­по­же и Дево Бого­ро­ди­це, Выш­ня­го Гос­по­да и Бога наше­го Мати! Ты аще и у Пре­сто­ла на небе­сех пред­сто­и­ши, оба­че глас отро­ко­ви­цы бого­лю­би­выя, пред ико­ною Тво­ею Кор­сун­скою моле­ние теп­лое при­но­ся­щую, услы­ша­ла еси. Тако и наше малое моле­ние услы­ши и ско­ро про­све­ти све­том бла­го­да­ти Тво­ея, да в радо­сти духов­ней вос­по­ем Твор­ца всех Бога, вопия ему: Аллилуиа.

[Се́й конда́к глаго́лется три́жды.]
[Далее повто­ря­ем 1‑е икос и кондак:]

Икос 1

Анге­ли Божии, яко­же пред­сто­я­ще им кре­ще­нию кня­зя Вла­ди­ми­ра, иже во гра­де Кор­су­ни бысть, со стра­хом взи­ра­ху на Пре­чи­стый лик Бого­ма­те­ри, его­же свя­тый апо­стол и еван­ге­лист Лука изоб­ра­зи в вос­по­ми­на­ние зем­ныя жиз­ни Ея. Его­же и при­ят Рав­ноап­о­столь­ный от рук Архи­ере­ев гре­че­ских, яко бла­го­сло­ве­ние Цари­цы Небес­ныя всей зем­ле Рус­ской, со тре­пе­том вопия Пре­не­по­роч­ней таковая:

Радуй­ся, Дево, небес­ная зем­ным соединившая,

Радуй­ся, Мати, гор­няя доль­ним преклоньшая,

Радуй­ся, Пома­за­ние Хри­сто­во роду человеческому,

Радуй­ся, Иор­дане Истин­ный, в раю Божи­ем текущий,

Радуй­ся, Вен­че Бого­свет­лый Тро­и­цы Единосущныя,

Радуй­ся, Уста Апо­столь­ская, ими­же все­лен­ная просветися,

Радуй­ся, Нача­ло Пред­веч­на­го Сове­та Божия,

Радуй­ся, Пре­де­ле таин­ствен­ных обетований,

Радуй­ся Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Кондак 1

Избран­ной от Гос­по­да Пре­чи­стей Гос­по­же и Бого­ро­ди­це при­не­сем, вер­нии, малое сие похваль­ное пение пред пре­чи­стым и чудо­твор­ным обра­зом Ея Кор­сун­ским. Имже сле­по­ты душев­ныя избав­ля­е­мии, верою покла­ня­ю­ще­ся, умиль­но глаголем:

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, души наша спа­са­ю­щая и любо­вию к Богу исполняющая.

Молитва ко Пресвятой Богородице

Цари­це моя Пре­б­ла­гая, надеж­до моя, Бого­ро­ди­це, при­бе­жи­ще сирых и стран­ных пред­ста­тель­ни­це, скор­бя­щих радо­сте, оби­ди­мых покро­ви­тель­ни­це! Зри­ши мою беду, зри­ши мою скорбь, помо­зи ми яко немощ­ну, окор­ми мя яко стран­на. Оби­ду мою веси, раз­ре­ши ту, яко воли­ши: яко не имам иныя помо­щи раз­ве Тебе, ни иныя пред­ста­тель­ни­цы, ни бла­гия уте­ши­тель­ни­цы, ток­мо Тебе, о, Бого­ма­ти, яко да сохра­ни­ши мя и покры­еши во веки веков. Аминь.

Комментировать

*

«Азбука молитвы»
в Telegram.
t.me/azprayer
Размер шрифта: A- 15 A+
Цветовая схема:
Цвета
Цвет фона:
Цвет текста:
Цвет ссылок:
Цвет акцентов
Цвет полей
Фон подложек
Заголовки:
Текст:
Выравнивание:
Боковая панель:
Сбросить настройки