Акафист Пресвятой Богородице пред иконой «Молченская»


Икона Богородицы Молченская

Кондак 1

Избран­ной от всех родов Божи­ей Мате­ри бла­го­дар­ствен­ная при­но­сим пения о явле­нии чуд­ныя Ея ико­ны, к Ней­же при­те­ка­ю­щии от бед, скор­бей и болез­ней ско­рое при­и­мут избав­ле­ние. О, небе­се и зем­ли Цари­це, буди нам мило­серд­ная Мати, да любо­вию Тво­ею во вся дни жиз­ни нашея охра­ня­е­ми, вопи­ем Ти:

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Икос 1

Анге­лов Тво­рец избра Тя, Вла­ды­чи­це, спа­се­нию послу­жи­ти рода чело­ве­че­ска­го. Ты же, на слав­ный и мно­госкорб­ный сей жре­бий согла­сие дав­ши, плоть Свою вопло­ще­нию Сына Божия даро­ва­ла еси. Ныне же пред­ста­тель­ству­е­ши за нас пред Ним и велию Твою милость изли­ва­е­ши чрез мно­го­чис­лен­ныя ико­ны Твоя чудо­твор­ныя. К еди­ней же от них, «Мол­чен­ской», при­па­да­ю­ще, из глу­би­ны серд­ца взы­ва­ем Ти:

Радуй­ся, Свя­тое селе­ние Сло­ва Божия;

Радуй­ся, Све­та Непри­ступ­на­го Вместилище;

Радуй­ся, Пре­сто­ле Гос­по­день превознесенный;

Радуй­ся, реше­ния Пред­веч­на­го Сове­та Исполнительнице;

Радуй­ся, Камене домо­стро­и­тель­ства Божия;

Радуй­ся, Небес­на­го воин­ства Царице;

Радуй­ся, Царя цар­ству­ю­щих Мати;

Радуй­ся, Новый Эде­ме, слав­ней­ший древняго;

Радуй­ся, Еви­но паде­ние к вос­ста­нию подвигшая;

Радуй­ся, рож­де­ством Сво­им гла­ву зми­е­ву поправшая;

Радуй­ся, древ­ней клят­вы разрешение;

Радуй­ся, Обе­то­ва­ние гря­ду­ща­го спасения;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 2

Видя­ще Тя, Бого­ро­ди­це, на иконе див­ней Тво­ей, во объ­я­ти­ях Сына Божия дер­жа­щую, в дес­ни­це Тво­ей зрим лестви­цу, иже путе­во­ди­тель­ство Твое явля­ет. По ней же помо­щию Тво­ею и молит­ва­ми на небо вос­хо­дим, иде­же вси пра­вед­нии вос­пе­ва­ют Богу: Аллилуиа.

Икос 2

Разум немощ­ный изум­ля­ет­ся, Бого­ма­ти, егда в зна­цех, на древ­ней иконе Тво­ей явлен­ных, тщит­ся объ­я­ти глу­би­ну непо­сти­жи­мую слу­же­ния Тво­е­го: оде­я­ние бо Твое яко из тем­ных облак сотка­но, на дес­ном рамене – све­ти­ло лун­ное, на гла­ве Тво­ей – лик сол­неч­ный, на пер­сех – дуга мно­го­цвет­ная. Дивя­ся сему, в изум­ле­нии вопи­ем Ти тако:

Радуй­ся, Ков­че­же Ноев, народ свя­тый Богу спасающий;

Радуй­ся, Голу­би­це, бла­гую весть в пото­пе житей­стем поги­ба­ю­щим принесшая;

Радуй­ся, Дуго мно­го­цвет­ная, обе­то­ва­ние спа­се­ния нашего;

Радуй­ся, Лестви­це Иаков­ля, Еюже сни­де Бог к людем Своим;

Радуй­ся, Купи­но Неопа­ли­мая, огнь Боже­ства невре­жден­но приимшая;

Радуй­ся, Жез­ле Мои­сеов, в море житей­стем путь спа­се­ния указующий;

Радуй­ся, Море Черм­ное, по про­ше­ствии Изра­и­ля непро­ход­но пребывшее;

Радуй­ся, Живо­нос­ный источ­ни­че, в пустыне напо­я­ю­щий жаждущия;

Радуй­ся, Ман­но Небес­ная, прис­но пита­ю­щая многих;

Радуй­ся, Скри­жа­ле, в Тебе бо Сло­во спа­се­ния вообразися;

Радуй­ся, Ков­че­же Заве­та оду­шев­лен­ный, Хри­ста-Зако­но­дав­ца внутрь носивший;

Радуй­ся, Свя­тая Свя­тых несрав­нен­но большая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 3

Силу разу­ме­ния Писа­ний пода­ти нам про­сим, Вла­ды­чи­це, дабы позна­ти, яко про­ро­цы древ­ле про­ре­ко­ша во обра­зех мно­зех при­кро­вен­ную до вре­ме­ни сла­ву Твою, Бого­ма­ти. Тако и ныне воз­си­яв­ши в иконе Тво­ей средь блат Мол­чен­ских, образ нам явля­е­ши, яко да воз­си­я­ет свет мило­сти Тво­ея, Вла­ды­чи­це, средь мра­ка гре­хов­на­го душ наших, тем же воз­сла­вим Бога: Аллилуиа.

Икос 3

Има­ше про­мыш­ле­ние бла­гое о людех Тво­их, Бого­ро­ди­це, зрим убо, яко древ­ле про­ре­чен­ное во про­ро­цех, явля­е­ши ныне ко вра­зум­ле­нию наше­му в чудо­твор­ных ико­нах Тво­их. Веду­ще сие, вос­по­им Ти тако:

Радуй­ся, Заступ­ни­це, пред­сто­и­ши бо Хри­сту, яко Цари­ца, зла­ты­ми риза­ми доб­ро­де­те­ли одеяна;

Радуй­ся, Горо туч­ная, усы­рен­ная Духом, в Тебе бо бла­го­во­ли пре­бы­ва­ти Бог;

Радуй­ся, Чер­то­же Цар­ский, Гра­де избран­ный, в нем же все­ли­ся Христос;

Радуй­ся, Руно Гедео­но­во, на Него же Дух Свя­тый сшел еси, яко дождь;

Радуй­ся, Избран­ни­це Божия, о Тебе же древ­ле вос­пе Соло­мон: Вся добра еси, Ближ­няя моя;

Радуй­ся, Ков­че­же оду­шев­лен­ный, в Тебе бо Пре­муд­рость Божия созда Себе дом;

Радуй­ся, Вме­сти­ли­ще небе­са­ми Невме­сти­ма­го, о Тебе бо Иса­ия возо­пи: Се, Дева во чре­ве приимет;

Радуй­ся, Жез­ле про­цвет­ший, от Него же про­зя­бе нам Цвет небес­ный Христос;

Радуй­ся, Дево, Иезе­ки­и­лем пред­ре­чен­ная, Ею же, затво­рен­ней вни­де Бог;

Радуй­ся, Колес­ни­це огне­об­раз­ная Суща­го на херувимех;

Радуй­ся, Кни­го запе­чат­ле­ная, в Ней же Пер­стом Боже­стве­ным начер­та­ся нам Сло­во Божие;

Радуй­ся, Горо Несе­ко­мая, от Нея же Кра­е­уголь­ный Камень отсе­че­ся, Христос;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 4

Бурю напа­стей и рас­прей воздви­за­е­мую уми­ри­ла еси заступ­ни­че­ством Тво­им, Бого­ма­ти, егда Лже­д­мит­рий со ино­пле­мен­ни­цы зло­умыш­лял есть в Путив­ле про­тив зем­ли Рус­ской. Тако ныне пред­ста­тель­ством Тво­им уми­ри мир, про­све­ти отсту­пив­ших от Бога и разо­ри сове­ты нече­сти­вых про­ти­ву Церк­ви Хри­сто­вой. Да про­сла­вим Бога, даро­вав­ше­го тако­вую Заступ­ни­цу, поя Ему: Аллилуиа.

Икос 4

Слы­шав­ше сло­ве­са Твоя, Бого­ро­ди­це, о пер­во­пи­сан­ней иконе: С сим обра­зом бла­го­дать Моя и сила, с надеж­дой при­па­да­ем к свя­тым ико­нам Тво­им и про­слав­ля­ем житие Твое тако:

Радуй­ся, неплод­ных бого­отец Иоаки­ма и Анны бла­го­ухан­ный плод;

Радуй­ся, в храм закон­ный жити при­ве­ден­ная и во Свя­тая Свя­тых, на обще­ние Анге­лов введенная;

Радуй­ся, путь дев­ства Прис­но­дев­ством Сво­им освятившая;

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, бла­гую весть о рож­де­стве Сына Божия от Архан­ге­ла получившая;

Радуй­ся, Бла­го­сло­вен­ная в женах, избран­ни­че­ством и сми­ре­ни­ем Сво­им Бога на зем­лю низведшая;

Радуй­ся, цело­ва­ние Ели­за­ве­ти­но и взыг­ра­ние мла­ден­ца ея яко про­ро­че­ство приимшая;

Радуй­ся, край­нее снис­хож­де­ние Божие про­дол­жи­ла еси, в вер­те­пе Сына Божия рожд­ши и в яслех поло­жив­ши Его;

Радуй­ся, рож­де­ством Сына Сво­е­го анге­лов возвеселившая;

Радуй­ся, покло­не­ние пас­ты­рей и дары волх­вов Сыну Божию приимшая;

Радуй­ся, скор­бей, Симео­ном Тебе пред­ре­чен­ных, не убоявшаяся;

Радуй­ся, от зло­бы Иро­да со Мла­ден­цем Хри­стом Анге­лом спасенная;

Радуй­ся, явле­ни­ем Сво­им идо­лов еги­пет­ских сокрушившая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 5

Бого­теч­ная звез­да есть людем ико­на Твоя, Бого­ма­ти, явля­е­ши бо ся в ней Оди­гит­ри­ей, путь на небо нам ука­зу­ю­щей. Молим Тя, Пре­б­ла­гая, ука­жи нам цар­ский путь ко спа­се­нию, да шед­ше им, вос­по­им Богу: Аллилуиа.

Икос 5

Видя­ще, Бого­ро­ди­це, див­ную ико­ну Твою, яко щит в житей­стех бра­нех нам дан­ную, обра­тим­ся душею к мно­госкорб­но­му и слав­но­му пути Тво­е­му и воз­зрим со сми­ре­ни­ем на беды и скор­би наша, да настав­ле­ни­ем Тво­им усмот­рим в них Божие про­мыш­ле­ние, ко спа­се­нию пода­ва­е­мое. Разу­мев­ше же сие, вос­по­им Ти тако:

Радуй­ся, Сына поте­рян­на­го, в доме Отца – Хра­ме Божи­ем обретшая;

Радуй­ся, о пре­ло­же­нии воды в вино на бра­ке в Кане Сына упросившая;

Радуй­ся, весь крест­ный путь Сына Божия до Гол­го­фы с Ним прошедшая;

Радуй­ся, Пре­бла­го­сло­вен­ная, апо­сто­лов твер­до­стию Сво­ею превзошедшая;

Радуй­ся, Боже­ство Сына Сво­е­го в самих муках Его прозревшая;

Радуй­ся, пре­дан­ность смот­ре­нию Божию при кре­сте Хри­сто­вом явившая;

Радуй­ся, грех рас­пен­ших Сына Тво­е­го любо­вию покрывшая;

Радуй­ся, весь род чело­ве­че­ский в лице Иоан­на Бого­сло­ва при кре­сте усыновившая;

Радуй­ся, пер­вая от чело­век вос­крес­ша­го Гос­по­да узревшая;

Радуй­ся, воз­не­се­ние Гос­по­да зря­щи, про­слав­ле­нию чело­ве­че­ства Его возликовавшая;

Радуй­ся, по успе­нии сво­ем душу в руце Сына Сво­е­го предавшая;

Радуй­ся, яко по воз­не­се­нии сво­ем на небо там пред­ста­тель­ству­е­ши за нас;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 6

Про­по­вед­ни­ка­ми сла­вы Тво­ея, Бого­ма­ти, в зем­ли Сум­ской, яви­с­та­ся два ино­ка, при­нес­ших ико­ну Твою во дни древ­ния из разо­рен­ных пре­де­лов Киев­ских на гору Чуд­ную посре­де блат Мол­чен­ских. Видя­щии же ту и уве­рив­ши­и­ся в чудо­тво­ре­ни­их ея возо­пи­ша Богу: Аллилуиа.

Икос 6

Воз­сия на Чуд­ной горе бла­го­дать велия, егда по смер­ти ино­ков, ико­на Твоя, Бого­ро­ди­це, борт­ни­ку яви­ся, и, по веле­нию Тво­е­му, на месте явле­ния ея цер­ковь Рож­де­ства Бого­ро­ди­цы людем путивль­ским в радость велию осно­ва­ся. С ними же и вся Цер­ковь Пра­во­слав­ная сла­во­сло­вие при­но­сит Ти таковое:

Радуй­ся, усерд­но вни­мав­шая уче­нию Сына своего;

Радуй­ся, вер­ная Испол­ни­тель­ни­це дела Христова;

Радуй­ся, Бла­го­сло­венн­ная, апо­столь­ский жре­бий приявшая;

Радуй­ся, Хра­ме Бога Жива­го, Цер­ковь собою прообразившая;

Радуй­ся, Стол­пе и Утвер­жде­ние Исти­ны, Церкве покров и заступление;

Радуй­ся, Пре­муд­ро­сте Божия, ста­до Хри­сто­во назидающая;

Радуй­ся, Источ­ни­че кра­со­ты церковныя;

Радуй­ся, хра­мов Божи­их благоукрашение;

Радуй­ся, бла­го­дать и силу обра­зом сво­им сообщающая;

Радуй­ся, бла­го­ле­пи­ем служ­бы цер­ков­ныя исполняющая;

Радуй­ся, бла­го­зву­чие молит­вен­на­го пения бла­го­да­тию напояющая;

Радуй­ся, Серд­це Церкве, ответ­ную любовь у вер­ных вызывающая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 7

Хотяй борт­ник меду собра­ти, виде на вет­вех в сия­нии яко солн­це ико­ну Твою, Бого­ма­ти. Слы­ша же глас: Да сози­ждет­ся на месте сем цер­ковь Пре­свя­тыя Бого­ро­ди­цы, мед истин­ный вме­сто пче­ли­на­го обрет, возо­пи Богу: Аллилуиа.

Икос 7

Новоз­дан­ный храм на месте явле­ния ико­ны Тво­ея, Бого­ма­ти, мно­гих моля­щих­ся при­влекл есть. Молит­ва­ми же и подви­га­ми Софро­ни­е­ва пустынь во имя Рож­де­ства Тво­е­го, Вла­ды­чи­це, осно­ва­ся зде. Ино­цы же оби­те­ли сей сла­вя­ше Тя тако:

Радуй­ся, от мира отрек­шим­ся духов­ное уте­ше­ние дарующая;

Радуй­ся, во бра­нех духов­ных непо­бе­ди­мая Споборнице;

Радуй­ся, пра­во­слав­ных оби­те­лей благоустроение;

Радуй­ся, тру­дов мона­ше­ских бла­го­пло­дие изрядное;

Радуй­ся, яко чуд­ная ико­на Твоя на Чуд­ной горе прославися;

Радуй­ся, яко сре­ди топи блат Мол­чен­ских бла­го­дать Твоя велия возсия;

Радуй­ся, яко медом истин­ным борт­ни­ку явив­ши­ся, ныне напо­я­е­ши всех;

Радуй­ся, Софро­ни­е­вой пусты­ни основание;

Радуй­ся, по разо­ре­нии пусты­ни ико­ны Тво­ея чуд­ное спасение;

Радуй­ся, путивль­ския оби­те­ли пре­муд­рое устроение;

Радуй­ся, оби­те­ли Мол­чен­ския из руин чудес­ное возстание;

Радуй­ся, зем­ли Путивль­ския Твер­дыне и благословение;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 8

Стран­ное чудо яви­ся, егда деви­ца сле­пая в веси Буси­нов­ской узре Тя во сне, Вла­ды­чи­це. Слы­шав­ши же сло­ва: Иди вдоль реки и обря­ще­ши ико­ну Мою, воз­ста от сна, волю Твою испол­ни. Обрет­ше же чуд­ную ико­ну, в радо­сти возо­пи: Аллилуиа.

Икос 8

Вся испол­няя по сло­ву Тво­е­му, Пре­чи­стая, пой­де деви­ца по бре­гу и обре­те источ­ник, омыв­ши очи, про­зре. Посем до нощи с усер­ди­ем иска­ше деви­ца ико­ну Твою, Бого­ма­ти, и не узре. Ток­мо на вто­рый день срет­ши ико­ну, из глу­би­ны души возо­пи Ти тако:

Радуй­ся, град Моск­ву явле­ни­ем чуд­ныя ико­ны Тво­ея посетившая;

Радуй­ся, веси Буси­нов­ской бла­го­сло­ве­ние и благоукрашение;

Радуй­ся, душ чело­ве­че­ских из мра­ка изведение;

Радуй­ся, духов­ных и телес­ных очес прозрение;

Радуй­ся, Живо­нос­ный Источ­ни­че жизнь веч­ную источающая;

Радуй­ся, кла­де­зю Буси­нов­ско­му силу бла­го­дат­ную сообщающая;

Радуй­ся, мно­гих омыв­ших­ся в нем ско­рое исцеление;

Радуй­ся, Море бла­го­да­ти от ико­ны Тво­ея источающая;

Радуй­ся, При­ста­ни­ще житей­ска­го бур­на­го плавания;

Радуй­ся, Звез­до, оза­ря­ю­щая души наша;

Радуй­ся, Небо, сия­ни­ем Сла­вы Гос­под­ней исполненное;

Радуй­ся, Горо высо­кая, в гор­няя душу возводящая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 9

Вся­кое истин­ное утра­тив разу­ме­ние, неции от бого­ро­дич­ник, непра­во воз­да­ю­ще почи­та­ние Бого­ро­ди­це, навык­ли в храм Буси­нов­ский ходи­ти, сму­ща­ю­ще ста­до Хри­сто­во, слу­жи­те­ля­ми же церк­ви вра­зум­ле­ни быша, оста­ви­ли заблуж­де­ние свое, вер­нии же возо­пи­ша Богу: Аллилуиа.

Икос 9

Витии сии мно­го­ве­щан­нии, гла­го­лют, яко Дева Пре­чи­стая, а не Сын Ея, спа­са­ет род чело­ве­че­ский. Сию хулу гла­го­лю­ще и таинств цер­ков­ных не при­ем­лю­ще отре­ва­ют себе от Церк­ви Божи­ей. Мы же, воз­да­вая честь Пре­чи­стей, испо­ве­ду­ем Ея Мате­рью Хри­ста, Сына Божия, и яко Хода­та­и­це пред Ним за нас навык­ли честь Ей воз­зда­ва­ти. Сего ради вос­хва­ля­ем Пре­не­по­роч­ную тако:

Радуй­ся, Дще­ре Ада­мо­ва, избран­ни­че­ством, послу­ша­ни­ем и чисто­тою Сво­ей грех пер­во­род­ный обесплодившая;

Радуй­ся, Непо­роч­ная, лич­на­го гре­ха еди­ная из жен не имевшая;

Радуй­ся, Пло­де Слад­чай­ший, в дар Гос­по­ду от рода чело­ве­че­ска­го принесенный;

Радуй­ся, Бра­ко­не­ис­кус­ная, наше­стви­ем Духа свя­та­го предочищенная;

Радуй­ся, плоть Свою Сыну Божию взаимодавшая;

Радуй­ся, Пре­муд­рая, непра­во почи­та­ю­щих Тя вразумляющая;

Радуй­ся, Бла­го­дат­ная, чуде­сы див­ные от икон Тво­их источающая;

Радуй­ся, Мило­серд­ная, ино­вер­цев, обра­ща­ю­щих­ся к Тебе не отвергающая;

Радуй­ся, Пре­б­ла­гая, про­ше­ния всех ско­ро исполняющая;

Радуй­ся, Пре­свя­тая, всех любо­вию Сво­ею покрывающая;

Радуй­ся, Пре­свет­лая, лже­учи­те­лей суе­муд­рен­ных вразумляющая;

Радуй­ся, Чистая, колеб­лю­щих­ся в вере настав­ля­ю­щая и утверждающая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 10

Спа­сти хотя­щи род чело­ве­че­ский от скор­бей и болез­ней, Бого­ма­ти, велию милость има­ши к страж­ду­щим мла­ден­цем, ведо­мо бо есть, яко пома­за­ни быв­ше еле­ем от ико­ны Тво­ея в церк­ви Буси­нов­ской, ско­рее полу­ча­ху изце­ле­ние. Мате­ри же оных вос­пе­ва­ша Богу: Аллилуиа.

Икос 10

Сте­на еси креп­кая, Бого­ма­ти. Оби­те­ли Мол­чен­ской и веси Буси­нов­ской огра­да несо­кру­ши­мая. Сего ради при­па­да­ю­ще к чудо­твор­ной иконе Тво­ей с мно­го­раз­лич­ны­ми скор­бя­ми сво­и­ми, вопи­ем Ти таковая:

Радуй­ся, жен нося­щих во чре­ве Хранительнице;

Радуй­ся, страж­ду­щих роже­ниц Разрешение;

Радуй­ся, мла­ден­цев Млекопитательнице;

Радуй­ся, бла­гая настав­ни­це юных;

Радуй­ся, сирот Огра­до и изряд­ное попечение;

Радуй­ся, Устро­и­тель­ни­це бла­гих супружеств;

Радуй­ся, семей бла­го­че­сти­вых Покровительнице;

Радуй­ся, в скор­бех житей­ских надеж­ная Помощнице;

Радуй­ся, враж­ду­ю­щих ско­рое примирение;

Радуй­ся, вдов и мате­рей оди­но­ких Заступление;

Радуй­ся, в немощ­ней ста­ро­сти Опо­ро и Утешение;

Радуй­ся, все­ми отвер­жен­ных Защищение;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 11

Пени­ем хва­леб­ным про­слав­ля­ем Тя вси, Бого­ро­ди­це, яко по вели­ко­му мило­сер­дию Тво­е­му, хули­те­ли веры пра­во­слав­ныя, осквер­нив­ше живо­нос­ный источ­ник Буси­нов­ский, замыш­ля­ли ума­ли­ти сия­ние сла­вы ико­ны Тво­ея, Вла­ды­чи­це. Оба­че в замыс­ле сво­ем ника­ко­же успе­ша, воз­рос­ла бо есть сла­ва Ея паче преж­ня­го. Вер­нии же, раду­ю­ще­ся о сем, возо­пи­ша Богу: Аллилуиа.

Икос 11

Све­тиль­ни­цы наша уга­со­ша, зело оску­де­ли есть мы елеом веры и доб­ро­де­те­лей, всуе мятем­ся в жиз­ни сей вре­мен­ней. К иконе же Тво­ей при­па­да­ю­ще, силу веры и надеж­ду спа­се­ния в Тебе обре­та­ем. Сего ради велег­лас­но Ти вопием:

Радуй­ся, обу­ре­ва­е­мых житей­скою бурею Све­тиль­ни­че неугасимый;

Радуй­ся, мира мяту­ща­го­ся умирение;

Радуй­ся, рода пра­во­слав­но­го Покровительнице;

Радуй­ся, пра­ви­те­лей безум­ных вра­зум­ле­ние и наказание;

Радуй­ся, в рат­ных бра­нех пра­вым Поборнице;

Радуй­ся, пра­во­вер­ных вождей и вои­нов вооду­шев­ле­ние и Хранительнице;

Радуй­ся, боль­ных и уязв­лен­ных рана­ми Целительнице;

Радуй­ся, средь толп мятеж­ных сущим Покро­ве и Ограждение;

Радуй­ся, изгнан­ных из домов сво­их Пристанище;

Радуй­ся, у края без­дны сущих Спасение;

Радуй­ся, мате­рем скор­бя­щим, усерд­но моля­щим­ся Тебе, заблуд­ших детей Возвращение;

Радуй­ся, отча­яв­шим­ся надеж­ду спа­се­ния подающая;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 12

Бла­го­дать, воз­си­яв­шая ино­гда посре­де блат Мол­чен­ских от див­ныя ико­ны Тво­ея, Бого­ма­ти, пре­из­ли­ва­ет­ся ныне в веси Буси­нов­ской и во всем гра­де Мос­ков­ском, зна­е­мо бо есть, яко сугу­бую бла­го­дат­ную помощь имут от Тебе неду­гу­ю­щии душев­ны­ми болез­нь­ми и одер­жи­мые духа­ми нечи­сты­ми. Мы же, лику­ю­ще о сем, вопи­ем Богу: Аллилуиа.

Икос 12

Пою­ще мно­же­ство бла­го­де­я­ний Тво­их роду чело­ве­че­ско­му, не упо­до­бим­ся мла­ден­цем несмыс­лен­ным, дарам мате­рин­ским раду­ю­щим­ся, самую же матерь бла­го­да­ри­ти забы­ва­ю­щим. Но иму­ще в Тебе, Бого­ро­ди­це, кра­со­ты и люб­ве сокро­ви­ще неис­то­щи­мое, вос­по­им бла­го­дар­ны­ми усты Ти сице:

Радуй­ся, даро­ва­нь­ми бла­го­дат­ны­ми обиль­но украшенная;

Радуй­ся, усерд­но при­те­ка­ю­щих к Тебе щед­ро одаряющая;

Радуй­ся, рода чело­ве­че­ска­го упование;

Радуй­ся, всея тва­ри Божи­ей чаяние;

Радуй­ся, одер­жи­мых духа­ми нечи­сты­ми исцеление;

Радуй­ся, вся потреб­ная ко спа­се­нию подающая;

Радуй­ся, отхо­дя­щим в жизнь веч­ную обод­ре­ние и заступление;

Радуй­ся, непра­вых судей вразумление;

Радуй­ся, страж­ду­щих узни­ков Защи­та и Утешение;

Радуй­ся, стран­ству­ю­щих Путеводительница;

Радуй­ся, зижди­те­лей труж­да­ю­щих­ся бла­гая Помощнице;

Радуй­ся, пес­но­твор­цев бого­угод­ных Вдохновение;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 13

О, Все­пе­тая Мати, при­па­да­ю­ще ныне к бла­го­дат­ней иконе Тво­ей, про­сим Тя умо­ли­ти мило­сти­ва­го Бога: да спа­сет поги­ба­ю­щий мир, поми­лу­ет стра­ну нашу Рос­сий­скую и нас, живу­щих в ней вра­зу­мит и на путь пра­вый наста­вит, да вос­по­ем Ему вси: Аллилуиа.

[Се́й конда́к глаго́лется три́жды.]
[Далее повто­ря­ем 1‑е икос и кондак:]

Икос 1

Анге­лов Тво­рец избра Тя, Вла­ды­чи­це, спа­се­нию послу­жи­ти рода чело­ве­че­ска­го. Ты же, на слав­ный и мно­госкорб­ный сей жре­бий согла­сие дав­ши, плоть Свою вопло­ще­нию Сына Божия даро­ва­ла еси. Ныне же пред­ста­тель­ству­е­ши за нас пред Ним и велию Твою милость изли­ва­е­ши чрез мно­го­чис­лен­ныя ико­ны Твоя чудо­твор­ныя. К еди­ней же от них, «Мол­чен­ской», при­па­да­ю­ще, из глу­би­ны серд­ца взы­ва­ем Ти:

Радуй­ся, Свя­тое селе­ние Сло­ва Божия;

Радуй­ся, Све­та Непри­ступ­на­го Вместилище;

Радуй­ся, Пре­сто­ле Гос­по­день превознесенный;

Радуй­ся, реше­ния Пред­веч­на­го Сове­та Исполнительнице;

Радуй­ся, Камене домо­стро­и­тель­ства Божия;

Радуй­ся, Небес­на­го воин­ства Царице;

Радуй­ся, Царя цар­ству­ю­щих Мати;

Радуй­ся, Новый Эде­ме, слав­ней­ший древняго;

Радуй­ся, Еви­но паде­ние к вос­ста­нию подвигшая;

Радуй­ся, рож­де­ством Сво­им гла­ву зми­е­ву поправшая;

Радуй­ся, древ­ней клят­вы разрешение;

Радуй­ся, Обе­то­ва­ние гря­ду­ща­го спасения;

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Кондак 1

Избран­ной от всех родов Божи­ей Мате­ри бла­го­дар­ствен­ная при­но­сим пения о явле­нии чуд­ныя Ея ико­ны, к Ней­же при­те­ка­ю­щии от бед, скор­бей и болез­ней ско­рое при­и­мут избав­ле­ние. О, небе­се и зем­ли Цари­це, буди нам мило­серд­ная Мати, да любо­вию Тво­ею во вся дни жиз­ни нашея охра­ня­е­ми, вопи­ем Ти:

Радуй­ся, Обра­зе люб­ве неиз­ре­чен­ныя, Пре­свя­тыя Тро­и­цы чистое зерцало.

Молитва

О, Все­ми­ло­сти­вая, чело­ве­ко­лю­би­вая Вла­ды­чи­це наша Бого­ро­ди­це! Услы­ши сие немощ­ное моле­ние с любо­вию и тре­пе­том при­па­да­ю­щих к чест­ной и слав­ней Мол­чен­ской иконе Тво­ей. Сми­рен­но про­сим Тя: буди Сте­на неру­ши­мая стране нашей Рос­сий­стей, свя­тую Цер­ковь Пра­во­слав­ную защи­ти от неве­рия, ере­сей и рас­ко­лов. Ты бо еси все­силь­ная хри­сти­ан Заступ­ни­ца. Вся­кую душу, к Тебе при­бе­га­ю­щую, огра­ди от зла­го обсто­я­ния, скор­би и болез­ни, удер­жи от паде­ний гре­хов­ных, пад­ших воз­ста­ви к пока­я­нию, страж­ду­щих душев­ны­ми неду­га­ми и одер­жи­мых злы­ми духа­ми исце­ли, подаждь ухо­дя­щим в жизнь веч­ную уте­ше­ние и надеж­ду спа­се­ния, и вся потреб­ная к бла­го­че­сти­вой жиз­ни даруй. Да сла­вим в Тро­и­це Еди­на­го Бога, Отца, и Сына, и Свя­та­го Духа и Твое мило­стив­ное пред­ста­тель­ство, ныне и прис­но и во веки веков.

Комментировать

Ваш адрес email не будет опубликован.

*

«Азбука молитвы»
в Telegram.
t.me/azprayer
Размер шрифта: A- 15 A+
Цвет темы:
Цвет полей:
Шрифт: A T G
Текст:
Боковая панель:
Сбросить настройки