Сед­ми­ца тре­тья Ве­ли­ко­го поста

Суб­бо­та тре­тья Ве­ли­ко­го поста

Утре­ня
Ли­тур­гия

НА УТРЕ­НИ

Ал­ли­лу­иа, и тро­па­ри, глас 2:

НА УТРЕ­НИ

Ал­ли­лу­иа, и тро­па­ри, глас 2

Апо­сто­ли, му­че­ни­цы и про­ро­цы, / свя­ти­те­лие, пре­по­доб­нии и пра­вед­нии, / доб­ре по­двиг со­вер­шив­шии и ве­ру со­блюд­шии, / дерз­но­ве­ние иму­ще ко Спа­су, / о нас То­го, яко Бла­га, мо­ли­те, / спа­сти­ся, мо­лим­ся, ду­шам нашим. Апо­сто­лы, му­че­ни­ки и про­ро­ки, / свя­ти­те­ли, пре­по­доб­ные и пра­вед­ные, / по­двиг доб­лест­но со­вер­шив­шие и ве­ру со­хра­нив­шие, / дерз­но­ве­ние пред Спа­си­те­лем имея, / Его за нас, как бла­го­го, умо­ли­те, мо­лим­ся, / во спа­се­ние ду­шам нашим!
Сла­ва, мерт­вен: По­мя­ни, Гос­по­ди, яко Благ, ра­бы Твоя, / и ели­ка в жи­тии со­гре­ши­ша, про­сти: / ник­то­же бо без­гре­шен, ток­мо Ты, / мо­гий и пре­став­лен­ным да­ти покой. Сла­ва: По­мя­ни, Гос­по­ди, как Бла­гой, ра­бов Тво­их / и всё, в чем они в жиз­ни со­гре­ши­ли, про­сти: / ибо ни­кто не без­гре­шен, кро­ме Те­бя. / Ты мо­жешь и пре­ста­вив­шим­ся дать покой.
И ныне, Бо­го­ро­ди­чен: Ма­ти Свя­тая Неиз­ре­чен­на­го Све­та, / ан­гель­ски­ми Тя пес­нь­ми по­чи­та­ю­ще, / бла­го­чест­но величаем. И ныне, Бо­го­ро­ди­чен: Ма­терь свя­тая неиз­ре­чен­но­го Све­та, / ан­гель­ски­ми пес­ня­ми мы че­ству­ем Те­бя / и бла­го­го­вей­но величаем.
И сти­хо­сло­вим еди­ну ка­фис­му: Ре­че Гос­подь Гос­по­де­ви мо­е­му: Та­же се­даль­ны му­че­нич­ны Ок­то­и­ха три, и мерт­вен, и Бо­го­ро­ди­чен. И чте­ние в Шестодневце. И сти­хо­сло­вим 16 ка­физ­му: Ска­зал Гос­подь Гос­по­ду мо­е­му: За­тем се­даль­ны Ок­то­и­ха му­че­ни­кам три, и усоп­шим, и Бо­го­ро­ди­чен. И чте­ние из Шестоднева.
Та­же, Бла­же­ни непо­роч­нии: по­ем на две ста­тии, и по­ми­на­ет свя­щен­ник усоп­шия, яко­же обыч­но. В ко­нец же ка­фисмы по­ем тро­па­ри мерт­вых, глас 5: Бла­го­сло­вен еси Гос­по­ди: Свя­тых лик об­ре­те ис­точ­ник: По­сем ек­те­ния о усоп­ших: Па­ки и па­ки: Иерей мо­лит­ву: Бо­же ду­хов: Мы же: Гос­по­ди по­ми­луй, 40. За­тем по­емБла­жен­ны непо­роч­ные:” раз­де­ляя на две ча­сти; и свя­щен­ник по­ми­на­ет усоп­ших как обыч­но. В кон­це же ка­физ­мы по­ем: “Бла­го­сло­вен Ты, Гос­по­ди: Хор свя­тых:” и про­чее. За­тем ек­те­ния о усоп­ших и мо­лит­ва: “Бо­же ду­хов и вся­кой плоти:”

По 2‑м же сти­хо­сло­вии гла­го­лем се­да­лен по­ко­ин, глас 5:

И по воз­гла­се се­да­лен, глас 5

По­кой Спа­се наш, / с пра­вед­ны­ми ра­бы Твоя, / и сия все­ли во дво­ры Твоя, / яко­же есть пи­са­но: / пре­зи­рая яко благ пре­гре­ше­ния их / воль­ная и неволь­ная, / и вся яже в ве­де­нии и не в ве­де­нии, Человеколюбче. Упо­кой, Спа­си­тель наш, / с пра­вед­ны­ми ра­бов Тво­их / и по­се­ли их во дво­рах Тво­их, как на­пи­са­но, / не взи­рая, как Бла­гой, на со­гре­ше­ния их / воль­ные и неволь­ные, / и на все, в ве­де­нии и в неве­де­нии со­де­ян­ное, Человеколюбец.
Сла­ва: И вся яже в ве­де­нии и не в ве­де­нии, Человеколюбче. Сла­ва: И на все, в ве­де­нии и в неве­де­нии со­де­ян­ное, Человеколюбец.
И ныне, Бо­го­ро­ди­чен: От Де­вы воз­си­я­вый ми­ру Хри­сте Бо­же, / и сы­ны све­та Тою по­ка­за­вый, по­ми­луй нас. И ныне, Бо­го­ро­ди­чен: От Де­вы вос­си­яв­ший ми­ру, Хри­сте Бо­же, / и че­рез Нее сы­на­ми Све­та нас явив­ший, / по­ми­луй нас.

По­ем же ка­нон Ми­неи, и свя­та­го оби­те­ли, и чет­ве­ро­пес­нец по чи­ну их. Зде не сти­хо­сло­вим Гос­по­де­ви по­ем, но абие гла­го­лем ир­мос Ми­неи. Чет­ве­ро­пес­нец его­же крае­гра­не­сие си­це­во: По­ет сия Иосиф. Тво­ре­ние гос­по­ди­на Иоси­фа. И сти­хо­сло­вят­ся пес­ни. Глас 4.

И по­ем ка­нон Ми­неи, и свя­та­го оби­те­ли, и чет­ве­ро­пес­нец по уста­ву. Здесь не ис­пол­ня­ет­ся “Гос­по­де­ви по­ем”, но сра­зу же по­ем ир­мос Ми­неи. Да­лее чет­ве­ро­пес­нец, име­ю­щий ак­ро­стих: “По­ет сие Иосиф”. Тво­ре­ние гос­по­ди­на Иоси­фа. И ис­пол­ня­ют­ся пес­ни. Глас 4.

Песнь 6.

Песнь 6

Ир­мос: При­и­дох во глу­би­ны морския: Ир­мос: При­шел я в глу­би­ны морские:
Кров­ны­ми на­по­и­сте кап­ля­ми бла­го­че­сти­вых серд­ца, / зло­че­сти­вых же пол­ки яве в них по­то­пи­сте, / стра­сто­терп­цы достославнии. Кап­ля­ми кро­ви оро­си­ли вы бла­го­че­сти­вых серд­ца, / нече­сти­вых же пол­ки в них по­то­пи­ли слав­но, / стра­сто­терп­цы, удив­ле­ния достойные.
Про­сла­вив­ше уде­сы сво­и­ми всех Вла­ды­ку, / ныне про­слав­ля­е­те­ся непре­стан­но: / сла­ва вер­ным стра­даль­цы су­ще, / и ве­ли­цыи заступницы. Про­сла­вив сво­и­ми чле­на­ми те­лес­ны­ми Вла­ды­ку всех, / вы, стра­даль­цы, про­слав­ля­е­тесь ныне непре­стан­но, / сла­вою яв­ля­ясь вер­ным / и ве­ли­ки­ми заступниками.
В ро­ве по­ло­жил­ся еси пре­ис­под­нем, / ве­рою убо умер­шим по­кой Сло­ве по­даждь, / свя­щен­ных стра­да­лец моль­ба­ми, / и со­гре­ше­ний прощение. Во рве Ты был по­ло­жен глу­бо­чай­шем; / по­дай же с ве­рою уме́ршим, Сло­во, / свя­щен­ных стра­даль­цев моль­ба­ми, / по­кой и со­гре­ше­ний прощение.
Бо­го­ро­ди­чен: Да Тя гла­сы немолч­ны­ми вос­хва­лим Де­во, / гла­сы на­ша сия при­и­ми, / и очи­ще­ние дол­гов при­я­ти, / Сы­на Тво­е­го умоли. Бо­го­ро­ди­чен: Да вос­хва­лим Те­бя го­ло­са­ми звуч­ны­ми, От­ро­ко­ви­ца, / го­ло­са на­ши эти при­ни­май, / и о по­лу­че­нии по ми­ло­сти про­ще­ния дол­гов на­ших, / Сы­на Тво­е­го умоляй.

Иный гос­по­ди­на Фе­о­до­ра. Глас 8.

Иной, гос­по­ди­на Фе­о­до­ра. Глас 8

Ир­мос: Со­дер­жи­ма мя при­и­ми Человеколюбче: Ир­мос: Одер­жи­мо­го гре­ха­ми многими:
Ныне му­че­ник тор­же­ство, сте­цем­ся, / и стра­да­ния их все­чест­ная убла­жа­ю­ще, / Хри­ста сих вен­чав­ша­го воспоим. Ныне му­че­ни­ков тор­же­ство; сой­дём­ся / и, бо­ре­ния их все­свя­щен­ней­шие про­слав­ляя, / Хри­ста, их увен­чав­ше­го, воспоем.
Бо­же­ствен­ною раз­жи­га­е­ми лю­бо­вию Хри­сто­вою / на уг­лех ог­ня пре­хо­ди­сте яко на ро­се, / То­го по­ю­ще му­че­ни­цы блаженнии. Пы­лая бо­же­ствен­ною лю­бо­вью ко Хри­сту, / по уг­лям ог­нен­ным вы про­хо­ди­ли, как по ро­се, / вос­пе­вая Его, му­че­ни­ки блаженные.
Сла­ва, Тро­и­чен: Тя Тро­и­це пре­без­на­чаль­ная, и Бо­же­ствен­ная Еди­ни­це, / Свет и Све­ты пою, Жи­во­та и Жи­во­ты, / Ума, Сло­ва, Ду­ха же Свя­та­го, / и Свя­та, еди­на­го Бога. Сла­ва, Тро­и­чен: Те­бя, Тро­и­ца пре­без­на­чаль­ная и Бо­же­ствен­ная Еди́ница, / Свет и Све­ты пою, Жизнь и Жиз­ни: / Ум, Сло­во и Ду­ха Свя­то­го, / и Свя­то­го, еди­но­го Бога.
Бо­го­ро­ди­чен: От ко­рене тво­е­го воз­сия цвет жиз­ни, / Иес­сее пра­от­че взыг­рай, / спа­са­яй мир, от Чи­стыя От­ро­ко­ви­цы Хри­стос Бог. Бо­го­ро­ди­чен: Иес­сей пра­о­тец, взыг­рай: / от кор­ня тво­е­го взо­шел Цвет жиз­ни: / от Чи­стой От­ро­ко­ви­цы Хри­стос Бог, / спа­са­ю­щий мiр.
Стих: Ди­вен Бог во свя­тых Сво­их, Бог Израилев. Стих: Ди­вен Бог во свя­тых Сво­их, Бог Израилев.
Ог­ня и ме­ча, и смер­ти не убо­яв­ше­ся, / ис­по­ве­да­ние со­блю­до­сте спа­се­ния, / от Хри­ста бла­жен­нии укрепляеми. Ог­ня, и ме­ча, и смер­ти не убо­яв­шись, / вы со­блюли ис­по­ве­да­ние спа­се­ния, бла­жен­ные, / от Хри­ста укрепляемые.
Стих: Ду­ши их во бла­гих водворятся. Стих: Ду­ши их сре­ди благ водворятся.
В мерт­вых сво­бодь, / яко сый На­чаль­ник жи­во­та и смер­ти, / Ты упо­кой яже при­ял еси, / и во дво­ры Твоя все­ли Человеколюбче. Сре­ди мерт­вых сво­бод­ный, / как жиз­ни и смер­ти На­чаль­ник ис­тин­ный, / упо­кой тех, ко­го Ты при­нял, / и во дво­ры Твои все­ли, Человеколюбец.
Ир­мос: Со­дер­жи­ма мя при­и­ми, Че­ло­ве­ко­люб­че, / гре­хи мно­ги­ми, / и при­па­да­ю­ща щед­ро­там Тво­им, / яко про­ро­ка, Гос­по­ди, и спа­си мя. Ир­мос: Одер­жи­мо­го гре­ха­ми мно­ги­ми, / и при­па­да­ю­ще­го к ми­ло­стям Тво­им, / при­ми ме­ня, Че­ло­ве­ко­лю­бец Гос­по­ди, / как про­ро­ка, и спа­си меня.

Кондак, глас 8:

Кондак, глас 8

Со свя­ты­ми упо­кой, / Хри­сте, / ду­ши раб Тво­их, / иде­же несть бо­лезнь, ни пе­чаль, / ни воз­ды­ха­ние, / но жизнь безконечная. Со свя­ты­ми упо­кой, Хри­сте, / ду­ши ра­бов Тво­их, / там, где нет ни бо­ли, ни скор­би, ни сте­на­ния, / но жизнь бесконечная.
Икос: Сам един еси без­смерт­ный, / со­тво­ри­вый и со­зда­вый че­ло­ве­ка: / зем­нии убо от зем­ли со­зда­хом­ся, / и в зем­лю ту­юж­де пой­дем, / яко­же по­ве­лел еси, со­зда­вый мя и ре­кий ми: / яко зем­ля еси, и в зем­лю оты­де­ши, / амо­же вси че­ло­ве­цы пой­дем, / над­гроб­ное ры­да­ние, тво­ря­ще песнь: / аллилуиа. Икос: Ты Сам – один бес­смерт­ный, / со­тво­рив­ший и со­здав­ший че­ло­ве­ка: / мы же, смерт­ные, из зем­ли бы­ли со­зда­ны, / и в ту же зем­лю пой­дем, / как по­ве­лел Ты, со­здав ме­ня и ска­зав мне: / “Ты зем­ля, и в зем­лю отой­дешь”, / ку­да все мы, смерт­ные, пой­дем, / над­гроб­ное ры­да­ние пре­тво­ряя в песнь / “Ал­ли­лу­ия!”

Песнь 7.

Песнь 7

Ир­мос: Юно­ши три: Ир­мос: Юно­ши три:
Ко­му лю­бя­щи стра­сти без­с­ло­вес­ныя, / во­ис­тин­ну ду­ше упо­до­би­ла­ся еси? / Ко­го пре­вос­хо­дя­ща име­ла еси во гре­сех? / Возо­пий Хри­сту: спа­си мя, Благий. Ко­му из тва­рей нера­зум­ных / в люб­ви к стра­стям во­ис­ти­ну ты упо­до­би­лась, ду­ша? / Кто есть, те­бя пре­вос­хо­дя­щий во гре­хах? / Воз­зо­ви Хри­сту: “Спа­си ме­ня, Благой!”
Свя­тии, во свя­тых По­чи­ва­ю­ща­го / мо­ли­те при­леж­но, в сия свя­тыя дни / освя­ти­ти всех бла­го­че­сти­вых мудрования. Свя­тые, во свя­тых По­чи­ва­ю­ще­го проси́те усерд­но / освя­тить в эти свя­тые дни / всех бла­го­че­сти­вых помышления.
Выш­ний, в ми­ло­сти бо­га­тый, и Бла­гий, / ра­бом Тво­им остав­ле­ние преж­де усоп­шим по­даждь, / ли­ком пра­вед­ных сия со­при­чи­тая, / яко Человеколюбец. Все­выш­ний, в ми­ло­сти бо­га­тый и бла­гой, / ра­бам Тво­им преж­де усоп­шим от­пу­ще­ние по­дай, / к хо­рам пра­вед­ных их со­при­чис­ляя, / как Человеколюбец.
Бо­го­ро­ди­чен: Ро­ди­ла еси кро­ме за­ко­нов есте­ства, / Со­зда­те­ля быв­ша Че­ло­ве­ка, Чи­стая, / То­го убо мо­ли всех без­за­ко­ния пре­зре­ти ныне / и прегрешения. Бо­го­ро­ди­чен: Ро­ди­ла Ты по­ми­мо за­ко­нов есте­ства / Со­зда­те­ля, став­ше­го Че­ло­ве­ком, Чи­стая; / мо­ли же Его ныне не взи­рать / на без­за­ко­ния всех и согрешения.

Иный. Ир­мос: Ан­ге­лом отроки:

Иной ка­нон. Ир­мос: Ан­ге­лом отроки:

Чест­ных му­че­ник по­ка­за­вый па­мя­ти, / ра­дость Церк­ви Тво­ей, и ду­шев­ное уте­ше­ние, / бла­го­сло­вен еси во ве­ки Гос­по­ди / Бо­же отец наших. До­сто­чти­мых му­че­ни­ков па­мя­ти / явив­ший ра­до­стью Церк­ви Тво­ей / и ду­шев­ным уте­ше­ни­ем! / Бла­го­сло­вен Ты во­ве­ки, Гос­по­ди, / Бо­же от­цов наших.
Не лжем Ти Хри­сте, ни от­ме­та­ем­ся, му­че­ни­цы во­пи­я­ху, по­сре­де му­че­ний, без­за­кон­ныя су­дии удив­ля­ю­ще: бла­го­сло­вен еси во ве­ки Гос­по­ди Бо­же отец наших. “Не лжем о Те­бе, Хри­сте, ни от­ре­ка­ем­ся!” / – му­че­ни­ки вос­кли­ца­ли по­сре­ди му­че­ний, / без­за­кон­ных су­дей удив­ляя, / (– “Бла­го­сло­вен Ты во­ве­ки, Гос­по­ди, / Бо­же от­цов наших!”)
Сла­ва, Тро­и­чен: В трех Ли­цех еди­но Есте­ство чтим, / От­ца, и Сы­на, и Ду­ха, / про­ро­че­ски во­пи­ю­ще: / бла­го­сло­вен еси во ве­ки Гос­по­ди / Бо­же отец наших. Сла­ва, Тро­и­чен: Чтим еди­ное в трех Ли­цах Есте­ство: / От­ца, (и) Сы­на, и Ду­ха, / про­ро­че­ски воз­гла­шая: / “Бла­го­сло­вен Ты (во­ве­ки, Гос­по­ди,) Бо­же от­цов наших!”
Бо­го­ро­ди­чен: Ка­ко, яко Ма­ти, раж­да­е­ши, и Де­ва пре­бы­ла еси? / Яко Бо­га ро­дих, не ис­пы­туй ми об­ра­за, / ели­ка бо хо­щет, тво­рит, / Бо­го­от­ро­ко­ви­ца вопиет. Бо­го­ро­ди­чен: Ка́к рож­да­ешь Ты, как Ма­терь, / и Де­вою оста­лась? / – “Ка́к Я Бо­га ро­ди­ла, – не спра­ши­вай у Ме­ня об­ра­за: / ибо что хо­чет, Он тво­рит”, / – Бо­го­от­ро­ко­ви­ца взывает.
Стих: Свя­тым, иже суть на зем­ли Его, уди­ви Гос­подь вся хо­те­ния Своя в них. Стих: Свя­тым, ко­то­рые на зем­ле Его, / див­но явил Гос­подь все же­ла­ния Свои сре­ди них.
Му­че­ни­че­ский ли­че бо­го­из­бран­ный, / ра­бы твоя спо­до­би, / по­клон­ни­ки бы­ти Бо­же­ствен­но­му и жи­во­тво­ря­ще­му / Спа­со­ву Кресту. Му­че­ни­че­ский хо­ро­вод богоявле́нный! / Ра­бов тво­их спо­до­би стать / по­клон­ни­ка­ми Бо­же­ствен­но­го и жи­во­тво­ря­ще­го / Кре­ста Спасителя.
Стих: Бла­же­ни, яже из­брал, и при­ял еси Господи. Стих: Бла­жен­ны те, ко­го из­брал и при­бли­зил Ты, Господи.
Жиз­ни со­кро­ви­ще, Ца­рю без­смертне, / яже из­брал еси ра­бы Твоя в ве­ре и на­деж­де, / веч­ныя Тво­ея жиз­ни сподоби. Жиз­ни упра­ви­тель, Царь без­смерт­ный, / тех, ко­го Ты из­брал, ра­бов Тво­их / в ве­ре и на­деж­де, / веч­ной Тво­ей жиз­ни удостой.
Ир­мос: Ан­ге­лом от­ро­ки из ог­ня спа­сый, / и гре­мя­щую пещь пре­ло­жи­вый на ро­су, / бла­го­сло­вен еси Бо­же отец наших. Ир­мос: Ан­ге­лом от­ро­ков спас­ший из ог­ня, / и гре­мя­щую печь пре­тво­рив­ший в ро­су, / бла­го­сло­вен Ты, Бо­же от­цов наших.

Песнь 8.

Песнь 8

Ир­мос: Из­ба­ви­те­лю всех: Ир­мос: Из­ба­ви­те­лю всех:
Небо­яз­нен­ным иду­ще муд­ро­ва­ни­ем / к бо­лез­нен­ным тру­дом му­че­ни­цы, / бо­лез­ни плот­ския подъ­ясте, / и к небо­лез­нен­но­му на­сла­жде­нию пре­став­ль­ше­ся / вся­кую бо­лезнь серд­ца облегчаете. С без­бо­яз­нен­ною мыс­лью к бо­лез­нен­ным по­дви­гам идя, / вы, му­че­ни­ки, пе­ре­нес­ли бо­лез­ни пло­ти, / и к без­бо­лез­нен­но­му жре­бию пе­ре­се­лив­шись, / вся­кую бо­лезнь серд­ца облегчаете.
Выш­няя тлен­ны­ми из­ме­нив­ше, / плот­ски­ми мя ис­тлев­ша страстьми, / по­ще­ни­ем спа­си­те, и мо­лит­ва­ми при­леж­ны­ми / му­че­ни­цы бо­же­ствен­нии, / всех Бо­га моляще. Тлен­ное на выш­нее об­ме­няв­шие / му­че­ни­ки бо­же­ствен­ные! / Ме­ня, гиб­ну­ще­го от плот­ских стра­стей, / по­ста­ми спа­си­те и бла­го­звуч­но­стью мо­литв, / всех Бо­га умоляя.
Мо­лит­ва­ми Хри­сте му­че­ник Тво­их, / ми­ло­сти Твоя всем низ­посли, / и к Те­бе бла­го­у­троб­но­му пре­став­ль­шим­ся от жи­тия, / раз­ре­ше­ние по­даждь дол­гов, / и Бо­же­ствен­ный покой. Мо­лит­ва­ми му­че­ни­ков Тво­их, Хри­сте, / ми­ло­сти Твои всем нис­по­шли, / и к Те­бе, бла­го­серд­но­му, пре­ста­вив­шим­ся от здеш­ней жиз­ни, / по­дай раз­ре­ше­ние от дол­гов / и Бо­же­ствен­ный покой.
Бо­го­ро­ди­чен: Яко рожд­шая Бо­га без­греш­на­го, / на­ша гре­хи по­тре­би ма­тер­ни­ми Тво­и­ми мо­лит­ва­ми Бо­го­ро­ди­це, / и спа­си во­пи­ю­щия: / бла­го­сло­ви­те вся де­ла Гос­под­ня Господа. Бо­го­ро­ди­чен: Как ро­див­шая Бо­га без­греш­но­го, / гре­хи на­ши ис­тре­би / ма­те­рин­ски­ми Тво­и­ми хода́тайствами, Бо­го­ро­ди­ца, / и спа­сай взы­ва­ю­щих: / “Бла­го­слов­ляй­те, все тво­ре­ния Гос­под­ни, Господа!”

Иный. Ир­мос: Бо­го­гла­го­ли­вии отроцы:

Иной ка­нон. Ир­мос: Бо­го­сло­вес­ные отроки:

Ог­не­паль­ныя му­ки пре­тер­пев­ше, / яко оро­ше­ние стра­даль­цы, / с ра­до­стию взы­ва­сте: / бла­го­сло­ви­те де­ла Гос­под­ня Господа. Ог­не­паль­ные му­ки пре­тер­пев, / как оро­ше­ние, стра­сто­терп­цы, / вы с ра­до­стию вос­кли­ца­е­те: / “Бла­го­слов­ляй­те, все тво­ре­ния Гос­под­ни, Господа!”
Бо­го­во­ин­ствен­ный полк му­че­ник, / по­бе­ди­вый лесть, / по­бе­ди­тель­но взы­ва­ше: / бла­го­сло­ви­те де­ла Гос­под­ня Господа. Бо­го­во­ин­ствен­ный строй му­че­ни­ков, / в бег­ство об­ра­тив­ший об­ман, / по­бед­но вос­кли­цал: / “Бла­го­слов­ляй­те, все тво­ре­ния Гос­под­ни, Господа!”
Бла­го­сло­вим От­ца и Сы­на и Свя­та­го Ду­ха, Господа. Бла­го­сло­вим От­ца, и Сы­на, и Свя­то­го Ду­ха, Господа.
С Сы­ном От­цу по­кло­ним­ся, / и Все­свя­то­му Ду­ху, вси вер­но возо­пи­им: / Тро­и­це, Яже во един­стве, / спа­си ду­ши наша. С Сы­ном От­цу по­кло­ня­ясь и Все­свя­то­му Ду­ху, / все с ве­рою воз­зо­вем: / “Тро­и­ца во Еди́нице, спа­си ду­ши наши!”
И ныне и прис­но и во ве­ки ве­ков, аминь. И ныне, и все­гда, и во ве­ки ве­ков. Аминь.
Бо­го­ро­ди­чен: Ты и Де­ва и Ма­ти яви­ла­ся еси, / рожд­ши без му­жа, Бо­га всех, Все­чи­стая, / но То­го мо­ли, спа­сти ра­бы Твоя. Бо­го­ро­ди­чен: Ты и Де­вою и Ма­те­рью яви­лась, / но­ся во чре­ве без му­жа Бо­га всех, Все­чи­стая; / но мо­ли Его спа­сти ра­бов Твоих!
Стих: Ди­вен Бог во свя­тых Сво­их, Бог Израилев. Стих: Ди­вен Бог во свя­тых Сво­их, Бог Израилев.
Стра­сто­тер­пец мо­лит­ва­ми, Твоя ра­бы, / и по­кло­ни­ти­ся, и ви­де­ти, Хри­сте Спа­се, спо­до­би, / жи­во­тво­ря­щий Крест, Тво­ея благости. По мо­лит­вам стра­сто­терп­цев / удо­стой ра­бов Тво­их, Хри­сте Спа­си­тель, / и по­кло­нить­ся и узреть / жи­во­тво­ря­щий Крест Тво­ей благости.
Стих: Ду­ши их во бла­гих водворятся. Стих: Ду­ши их сре­ди благ водворятся.
Ра­зо­ри­вый дер­жа­ву смер­ти, / из мерт­вых во­ста­ни­ем Тво­им, / пре­став­ль­ши­я­ся упо­кой со из­бран­ны­ми Тво­и­ми, / хва­ли­ти Тя, Господа. Раз­ру­шив­ший мо­гу­ще­ство смер­ти / во­ста­ни­ем Тво­им из мерт­вых! / Пре­ста­вив­ших­ся упо­кой с из­бран­ни­ка­ми Тво­и­ми, / да хва­лят Те­бя, Господа.
Хва­лим, бла­го­сло­вим, по­кла­ня­ем­ся Гос­по­де­ви, по­ю­ще и пре­воз­но­ся­ще во вся веки. Хва­лим, бла­го­слов­ля­ем, по­кло­ня­ем­ся Гос­по­ду, вос­пе­вая и пре­воз­но­ся Его во все века.
Ир­мос: Бо­го­гла­го­ли­вии от­ро­цы в пе­щи, / со ог­нем пла­мень по­пи­ра­ю­ще по­я­ху: / бла­го­сло­ви­те де­ла Гос­под­ня Господа. Ир­мос: Бо­го­сло­вес­ные от­ро­ки в пе­чи с ог­нем / и по­пи­рая пла­мя, пе­ли: / “Бла­го­слов­ляй­те, все тво­ре­ния Гос­под­ни, Господа!”

Песнь 9.

Песнь 9

Ир­мос: Ева убо недугом: Ир­мос: Ева неду­гом ослушания:
Укре­пив­ше на ка­ме­ни мыс­лен­ном муд­ро­ва­ние, / стра­сто­терп­цы, нераз­врат­но, / вся вра­жия ко­вар­ства по­бе­ди­сте, / тем­же мя раз­вра­ща­е­ма к страс­тем ду­шет­лен­ным, / утвер­ди­те к Бо­гу молитвами. Утвер­див мысль на умо­по­сти­га­е­мой ска­ле, / вы, стра­сто­терп­цы непо­ко­ле­би­мые, / вы­нес­ли все вра­жьи ухищ­ре­ния; / по­то­му ме­ня, укло­ня­ю­ще­го­ся к ду­ше­па­губ­ным стра­стям, / утвер­ди­те к Бо­гу молитвами.
Бо­же­ствен­ный и све­то­зар­ный во­ис­тин­ну со­бо­ре му­че­ник, / мо­ли пре­б­ла­га­го Вла­ды­ку, во вре­мя воз­дер­жа­ния, / про­ще­ние пре­гре­ше­ний нам всем да­ро­ва­ти, / и веч­ное радование. Бо­же­ствен­ный и све­то­зар­ный во­ис­ти­ну му­че­ни­ков сонм! / Мо­ли пре­бла­го­го Вла­ды­ку / во вре­мя воз­дер­жа­ния про­ще­ние со­гре­ше­ний нам всем да­ро­вать / и веч­ное ликование.
Че­ло­ве­ко­люб­че едине Бла­же, / ра­бы Твоя в на­деж­ди вос­кре­се­ния по­чив­шия, / веч­на­го све­та Тво­е­го неве­чер­ня­го спо­до­би при­ча­сти­ти­ся, и пи­щи на­сла­жде­ния, / да Тя со стра­хом величаем. Че­ло­ве­ко­лю­бец, еди­ный Бла­гой, / ра­бов Тво­их с на­деж­дою на вос­кре­се­ние по­чив­ших / к веч­но­му Тво­е­му немерк­ну­ще­му све­ту спо­до­би при­об­щить­ся, / и к пи­ще усла­ди­тель­ной, / да Те­бя со стра­хом величаем.
Бо­го­ро­ди­чен: Све­та жи­ли­ще, Твоя бысть Все­свя­тая утро­ба все­свя­тая, / тем­же вер­но во­пию Ти: / зе­ни­цы ду­ши мо­ея оза­ри, / и сте­зю пра­вую по­ка­жи, / Те­бе прис­но блажащему. Бо­го­ро­ди­чен: Све­та жи­ли­щем сде­ла­лось Твое чре­во, Все­свя­тая; / по­то­му я с ве­рою взы­ваю Те­бе: / очи ду­ши мо­ей оза­ри, / и сте­зю пря­мую по­ка­жи / Те­бя все­гда бла­жен­ной именующему.

Иный. Ир­мос: Ве­ли­ча­ем Тя, Ма­терь Божию:

Иной ка­нон. Ир­мос: Ве­ли­ча­ем Те­бя, Ма­терь Света:

Му­че­ни­ков па­мять со­вер­ша­ем вер­нии, / да тех при­ча­стим­ся сла­вы, / вос­хва­ля­ю­ще стра­даль­че­ство по­дви­гов их. Му­че­ни­ков па­мять со­вер­ша­ем, вер­ные, / дабы их сла­ве при­об­щить­ся, / вос­хва­ляя бо­ре­ния по­дви­гов их.
Ва­ше­го му­же­ства зве­рие убо­я­ша­ся зе­ло, / уга­се ог­нь, со­кру­ши­ша­ся лу­цы, / в вас стра­даль­цы ди­вен Бог. Ва­ше­го му­же­ства зве­ри убо­я­лись силь­но, / огонь от­сту­пил, со­кру­ши­лись лу­ки, / – в вас, стра­сто­терп­цы, ди­вен Бог!
Сла­ва, Тро­и­чен: Пре­без­на­чаль­ное Есте­ство, трии­по­стас­ная Еди­ни­це, / От­че, Сыне и Ду­ше Свя­тый, / Све­те и Жизне Бо­го­на­чаль­ная, / Те­бе сла­во­сло­вя­щия сохраняй. Сла­ва, Тро­и­чен: Пре­без­на­чаль­ное Есте­ство, трии­по­стас­ная Еди́ница, / От­че, Сын и Дух Свя­той, / Свет и Жизнь Бо­го­на­чаль­ная, / Те­бя сла­во­сло­вя­щих сохраняй!
Бо­го­ро­ди­чен: Бла­го­сло­вим Тя, Бо­га Из­ра­и­ле­ва, / от Де­вы явив­ша­го­ся ми­ру, / и воз­двиг­ша­го рог спа­се­ния нашего. Бо­го­ро­ди­чен: Бла­го­слов­ля­ем Те­бя, Бо­га Из­ра­и­ле­ва, / от Де­вы явив­ше­го­ся мi­ру, / и воз­двиг­ше­го рог спа­се­ния нам.
Стих: Свя­тым, иже суть на зем­ли Его, уди­ви Гос­подь вся хо­те­ния Своя в них. Стих: Свя­тым, ко­то­рые на зем­ле Его, / див­но явил Гос­подь все же­ла­ния Свои сре­ди них.
Мо­лит­вен­ни­цы ми­ра, стра­сто­терп­цы Хри­сто­вы, / То­го ви­де­ти Крест, и по­кло­ни­ти­ся / спо­до­би­те всех мо­лит­ва­ми вашими. Хода́таи за мiр, стра­сто­терп­цы Хри­сто­вы, / уви­деть Крест Его и по­кло­нить­ся / удо­стой­те всех мо­лит­ва­ми вашими.
Стих: Бла­же­ни, яже из­брал, и при­ял еси Господи. Стих: Бла­жен­ны те, ко­го из­брал и при­бли­зил Ты, Господи.
Иде­же ис­те­ка­ет ис­точ­ник жиз­ни, Сыне Бо­жий, / и по­се­ще­ния Тво­е­го ли­ца про­све­ще­ние, / к Те­бе пре­став­ль­ши­я­ся учини. Там, где из­ли­ва­ет­ся ис­точ­ник жиз­ни, / и яв­ля­ет­ся Тво­е­го, Сын Бо­жий, ли­ца си­я­ние, / к Те­бе пре­ста­вив­ших­ся водвори.
Ир­мос: Ве­ли­ча­ем Тя, Ма­терь Бо­жию, / и сла­вим Тя, Бо­го­ро­ди­це Де­во, / яко Спа­са рожд­шую душ наших. Ир­мос: Ве­ли­ча­ем Те­бя, Ма­терь Све­та, / и сла­вим Те­бя, Бо­го­ро­ди­ца Де­ва, / как ро­див­шую [Хри­ста], / Спа­си­те­ля душ наших.
Та­же, До­стой­но есть:

Све­ти­лен:

Ек­са­по­сти­ла­рий

Небо звез­да­ми укра­си­вый, яко Бог, / и Тво­и­ми свя­ты­ми всю зем­лю про­све­ти­вый, / Со­де­те­лю всех по­ю­щия Тя спасай. Небо звез­да­ми укра­сив­ший как Бог, / и Тво­и­ми свя­ты­ми всю зем­лю про­све­ща­ю­щий, / Со­зда­тель все­го, вос­пе­ва­ю­щих Те­бя спасай.
Сла­ва: Жи­вы­ми и мерт­вы­ми об­ла­да­яй, яко Бог, / упо­кой Твоя ра­бы в се­ле­ни­их из­бран­ных, / аще бо и со­гре­ши­ша Спа­се, / но не от­сту­пи­ша от Тебе. Сла­ва: И над мерт­вы­ми и над жи­вы­ми вла­ды­че­ству­ю­щий как Бог, / упо­кой Тво­их ра­бов в се­ле­ни­ях из­бран­ных: / ведь они хо­тя и со­гре­ши­и­ли, / но не от­сту­пи­ли, Спа­си­тель, от Тебя.
И ныне: Сла­дость ан­ге­лов, скор­бя­щих ра­дость, / хри­сти­ан пред­ста­тель­ни­це, Де­во Ма­ти Гос­под­ня, / за­сту­пи нас, и из­ба­ви веч­ных мук. И ныне: Усла­да Ан­ге­лов, скор­бя­щих ра­дость, / хри­сти­ан За­ступ­ни­ца, Де­ва Ма­терь Гос­под­ня, / за­щи­ти и из­бавь нас от веч­ных мук.

На хва­ли­тех му­че­нич­ны гла­са. Сла­ва, са­мо­гла­сен за упо­кой. И ныне, Богородичен.

На сти­ховне мерт­ве­ны сти­хи­ры гос­по­ди­на Фе­о­фа­на, при­лу­чив­ша­го­ся гла­са. Сла­ва, и ныне, Богородичен.

На “Хва­ли­те” сти­хи­ры му­че­ни­кам, гла­са. Сла­ва, са­мо­гла­сен за упо­кой. И ныне, Богородичен.

На сти­ховне за­упо­кой­ные сти­хи­ры гос­по­ди­на Фе­о­фа­на, слу­чив­ше­го­ся гла­са. Сла­ва, и ныне, Богородичен.

НА ЛИ­ТУР­ГИИ

Бла­жен­ны гла­са, на 6.

НА ЛИ­ТУР­ГИИ

Бла­жен­ны гла­са, на 6.

По вхо­де тро­па­ри, глас 2:

По вхо­де тро­па­ри, глас 2

Апо­сто­ли, му­че­ни­цы и про­ро­цы, / свя­ти­те­лие, пре­по­доб­нии и пра­вед­нии, / доб­ре по­двиг со­вер­шив­шии и ве­ру со­блюд­шии, / дерз­но­ве­ние иму­ще ко Спа­су, / о нас То­го, яко Бла­га, мо­ли­те, / спа­сти­ся, мо­лим­ся, ду­шам нашим. Апо­сто­лы, му­че­ни­ки и про­ро­ки, / свя­ти­те­ли, пре­по­доб­ные и пра­вед­ные, / по­двиг доб­лест­но со­вер­шив­шие и ве­ру со­хра­нив­шие, / дерз­но­ве­ние пред Спа­си­те­лем имея, / Его за нас, как бла­го­го, умо­ли­те, мо­лим­ся, / во спа­се­ние ду­шам нашим!
Мерт­вен: По­мя­ни, Гос­по­ди, яко Благ, ра­бы Твоя, / и ели­ка в жи­тии со­гре­ши­ша, про­сти: / ник­то­же бо без­гре­шен, ток­мо Ты, / мо­гий и пре­став­лен­ным да­ти покой. Усоп­шим: По­мя­ни, Гос­по­ди, как Бла­гой, ра­бов Тво­их / и всё, в чем они в жиз­ни со­гре­ши­ли, про­сти: / ибо ни­кто не без­гре­шен, кро­ме Те­бя. / Ты мо­жешь и пре­ста­вив­шим­ся дать покой.

Сла­ва, кондак, глас 8:

Сла­ва, кондак, глас 8

Со свя­ты­ми упо­кой, / Хри­сте, / ду­ши раб Тво­их, / иде­же несть бо­лезнь, ни пе­чаль, / ни воз­ды­ха­ние, / но жизнь безконечная. Со свя­ты­ми упо­кой, Хри­сте, / ду­ши ра­бов Тво­их, / там, где нет ни бо­ли, ни скор­би, ни сте­на­ния, / но жизнь бесконечная.
И ныне, Бо­го­ро­ди­чен, глас той­же: Те­бе и Сте­ну и При­ста­ни­ще има­мы, / и Мо­лит­вен­ни­цу бла­го­при­ят­ну к Бо­гу, / Его­же ро­ди­ла еси, Бо­го­ро­ди­це без­не­вест­ная, вер­ных спасение. И ныне, Бо­го­ро­ди­чен, глас тот же: В те­бе име­ем мы и сте­ну, и при­бе­жи­ще, / и За­ступ­ни­цу, бла­го­угод­ную Бо­гу, / Ко­то­ро­го ро­ди­ла Ты, Бо­го­ро­ди­ца, бра­ка не по­знав­шая, / вер­ных спасение.

Про­ки­мен, глас 8:

Про­ки­мен, глас 8

Ве­се­ли­те­ся о Гос­по­де, / и ра­дуй­те­ся, пра­вед­нии. Стих: Бла­же­ни, их­же оста­ви­ша­ся без­за­ко­ния и их­же при­кры­ша­ся греси. Ве­се­ли­тесь о Гос­по­де, / и ра­дуй­тесь, пра­вед­ные. Стих: Бла­же­ны те, ко­му про­ще­ны без­за­ко­ния и у ко­го по­кры­ты гре­хи. Пс 31:11А, 1
И умер­шим, про­ки­мен, глас 6: Ду­ши их / во бла­гих водворятся. И усоп­шим, про­ки­мен, глас 6: Ду­ши их / сре­ди благ водворятся.

Апо­стол дне ко ев­ре­ем, за­ча­ло 325.

По­сла­ние к Ев­ре­ям, за­ча­ло 325

Бра­тие, вос­по­ми­най­те пер­выя дни ва­ша, в ни­х­же про­све­тив­ше­ся, мно­гия стра­сти пре­тер­пе­сте стра­да­ний, ово убо, по­но­шень­ми и скор­бь­ми по­зор быв­ше, ово же, общ­ни­цы быв­ше жи­ву­щым та­ко. Ибо юзам мо­им спо­стра­да­сте и раз­граб­ле­ние име­ний ва­ших с ра­до­стию при­я­сте, ве­дя­ще име­ти се­бе име­ние на небе­сех пре­бы­ва­ю­щее и луч­шее. Не от­ла­гай­те убо дерз­но­ве­ния ва­ше­го, еже имать мздо­воз­да­я­ние ве­ли­ко. Тер­пе­ния бо има­те по­тре­бу, да во­лю Бо­жию со­твор­ше, при­и­ме­те обе­то­ва­ние. И еще бо ма­ло ели­ко ели­ко, Гря­дый при­и­дет и не укос­нит, а пра­вед­ный от ве­ры жив будет. Бра­тия, вспом­ни­те преж­ние дни ва­ши, ко­гда вы, быв про­све­ще­ны, вы­дер­жа­ли ве­ли­кий по­двиг стра­да­ний, то са­ми сре­ди по­но­ше­ний и скор­бей слу­жа зре­ли­щем для дру­гих, то при­ни­мая уча­стие в дру­гих, на­хо­див­ших­ся в та­ком же со­сто­я­нии; ибо вы и мо­им узам со­стра­да­ли и рас­хи­ще­ние име­ния ва­ше­го при­ня­ли с ра­до­стью, зная, что есть у вас на небе­сах иму­ще­ство луч­шее и непре­хо­дя­щее. Итак не остав­ляй­те упо­ва­ния ва­ше­го, ко­то­ро­му пред­сто­ит ве­ли­кое воз­да­я­ние. Тер­пе­ние нуж­но вам, что­бы, ис­пол­нив во­лю Бо­жию, по­лу­чить обе­щан­ное; ибо еще немно­го, очень немно­го, и Гря­ду­щий при­дет и не умед­лит. Пра­вед­ный ве­рою жив бу­дет. Евр 10:32–38А

Дру­гий, за упокой,
к со­лу­ня­ном, за­ча­ло 270.

И за упокой,
Пер­вое по­сла­ние к Фес­са­ло­ни­кий­цам, за­ча­ло 270

Бра­тие, не хо­щу вас неве­де­ти о умер­ших, да не скор­би­те, яко­же и про­чии не иму­щии упо­ва­ния. Аще бо ве­ру­ем, яко Иисус ум­ре и вос­кре­се, та­ко и Бог умер­шия во Иису­се при­ве­дет с Ним. Сие бо вам гла­го­лем сло­вом Гос­под­ним, яко мы жи­ву­щии, остав­шии в при­ше­ствие Гос­подне, не има­мы пред­ва­ри­ти умер­ших. Яко Сам Гос­подь в по­ве­ле­нии, во гла­се Ар­хан­ге­ло­ве и в тру­бе Бо­жии сни­дет с небе­се, и мерт­вии о Хри­сте вос­крес­нут пер­вее. По­том же мы, жи­ву­щии остав­шии, куп­но с ни­ми вос­хи­ще­ни бу­дем на об­ла­цех в сре­те­ние Гос­подне на воз­ду­се, и та­ко все­гда с Гос­по­дем будем. Бра­тья, мы не хо­тим вас оста­вить в неве­де­нии об усоп­ших, дабы вам не скор­беть, как про­чим, не име­ю­щим на­деж­ды. Ведь ес­ли мы ве­ру­ем, что Иисус умер и вос­крес, то и по­чив­ших в Иису­се Бог при­ве­дет с Ним. Ибо это мы го­во­рим вам сло­вом Гос­под­ним, что мы жи­вые, оста­ю­щи­е­ся до при­ше­ствия Гос­под­ня, ни­чуть не опе­ре­дим по­чив­ших, по­то­му что Сам Гос­подь при сло­ве по­ве­ле­ния, при гла­се Ар­хан­ге­ла и тру­бе Бо­жи­ей сой­дет с неба, и мёрт­вые во Хри­сте вос­крес­нут преж­де; за­тем мы жи­вые, остав­ши­е­ся, вме­сте с ни­ми вос­хи­ще­ны бу­дем на об­ла­ках для встре­чи Гос­по­да на воз­дух, и так все­гда с Гос­по­дом бу­дем. 1 Фес 4:13–17
Ал­ли­лу­иа, глас 4: Воз­зва­ша пра­вед­нии, и Гос­подь услы­ша их, и от всех скор­бей их из­ба­ви их. Стих: Мно­ги скор­би пра­вед­ным, и от всех их из­ба­вит я Господь.

И умер­шим, стих: Бла­же­ни, яже из­брал и при­ял еси, Гос­по­ди, и па­мять их в род и род.

Ал­ли­лу­ия, глас 4. Стих: Воз­зва­ли пра­вед­ные – и Гос­подь услы­шал их, и от всех скорбе́й их из­ба­вил их. Стих: Мно­го скорбе́й у пра­вед­ных – и от всех их из­ба­вит их Гос­подь. Пс 33:18, 20

И ус­по­пшим: Блаже́н, ко­го из­брал и при­бли­зил Ты, Гос­по­ди. Ср. Пс 64:5; 44:18А

Еван­ге­лие от Мар­ка, за­ча­ло 8.

Еван­ге­лие от Мар­ка, за­ча­ло 8

Во вре­мя оно, ми­мо­гря­дый Иисус ви­де Ле­вию Ал­фе­о­ва, се­дя­ща на мыт­ни­це, и гла­го­ла ему: по Мне гря­ди. И во­став в след Его иде. И бысть воз­ле­жа­щу Ему в до­му его, и мно­зи мы­та­ри и греш­ни­цы воз­ле­жа­ху со Иису­сом и со уче­ни­ки Его, бя­ху бо мно­зи, и по Нем идо­ша. И книж­ни­цы и фа­ри­сее, ви­дев­ше Его яду­ща с мы­та­ри и греш­ни­ки, гла­го­ла­ху уче­ни­ком Его: что яко с мы­та­ри и греш­ни­ки яст и пи­ет? И слы­шав Иисус гла­го­ла им: не тре­бу­ют здра­вии вра­ча, но бо­ля­щии, не при­и­дох при­зва­ти пра­вед­ни­ки, но греш­ни­ки на покаяние. В то вре­мя Иисус, про­хо­дя, уви­дел Ле­вия Ал­фе­е­ва, си­дя­ще­го у сбо­ра по­шлин, и го­во­рит ему: сле­дуй за Мною. И он, встав, по­сле­до­вал за Ним. И ко­гда Иисус воз­ле­жал в до­ме его, воз­ле­жа­ли с Ним и уче­ни­ки Его и мно­гие мы­та­ри и греш­ни­ки: ибо мно­го их бы­ло, и они сле­до­ва­ли за Ним. Книж­ни­ки и фа­ри­сеи, уви­дев, что Он ест с мы­та­ря­ми и греш­ни­ка­ми, го­во­ри­ли уче­ни­кам Его: как это Он ест и пьет с мы­та­ря­ми и греш­ни­ка­ми? Услы­шав это, Иисус го­во­рит им: не здо­ро­вые име­ют нуж­ду во вра­че, но боль­ные; Я при­шел при­звать не пра­вед­ни­ков, но греш­ни­ков к по­ка­я­нию. Мк 2:14–17

И за упокой,
Еван­ге­лие от Иоан­на, за­ча­ло 16.

И за упокой,
Еван­ге­лие от Иоан­на, за­ча­ло 16

Ре­че Гос­подь ко при­шед­шым к Нему иуде­ем: аминь, аминь гла­го­лю вам, яко слу­ша­яй сло­ве­се Мо­е­го и ве­ру­яй По­слав­ше­му Мя имать жи­вот веч­ный, и на суд не при­и­дет, но прейдет от смер­ти в жи­вот. Аминь, аминь гла­го­лю вам, яко гря­дет час, и ныне есть, егда мерт­вии услы­шат глас Сы­на Бо­жия и услы­шав­ше ожи­вут. Яко­же бо Отец имать жи­вот в Се­бе, та­ко даст и Сы­но­ви жи­вот име­ти в Се­бе и об­ласть да­де Ему и суд тво­ри­ти, яко Сын Че­ло­вечь есть. Не ди­ви­те­ся се­му, яко гря­дет час, вонь­же вси су­щии во гро­бех услы­шат глас Сы­на Бо­жия, и изы­дут со­твор­шии бла­гая в вос­кре­ше­ние жи­во­та, а со­твор­шии злая в вос­кре­ше­ние су­да. Не мо­гу Аз о Се­бе тво­ри­ти ни­че­со­же. Яко­же слы­шу, суж­ду, и суд Мой пра­ве­ден есть, яко не ищу во­ли Мо­ея, но во­ли по­слав­ша­го Мя Отца. Ска­зал Гос­подь при­шед­шим к Нему Иуде­ям: Ис­тин­но, ис­тин­но го­во­рю вам: сло­во Мое слу­ша­ю­щий и ве­ру­ю­щий По­слав­ше­му Ме­ня име­ет жизнь веч­ную и на суд не при­хо­дит, но пе­ре­шел из смер­ти в жизнь. Ис­тин­но, ис­тин­но го­во­рю вам: при­хо­дит час, и ныне есть, ко­гда мерт­вые услы­шат глас Сы­на Бо­жия и, услы­шав, ожи­вут. Ибо, как Отец име­ет жизнь в Са­мом Се­бе, так дал Он и Сы­ну иметь жизнь в Са­мом Се­бе, и дал Ему власть и суд тво­рить, по­то­му что Он – Сын Че­ло­ве­че­ский. Не удив­ляй­тесь это­му, по­то­му что при­хо­дит час, ко­гда все, на­хо­дя­щи­е­ся в гроб­ни­цах, услы­шат го­лос Его, и вый­дут: со­тво­рив­шие доб­рое – в вос­кре­се­ние жиз­ни, а сде­лав­шие злое – в вос­кре­се­ние су­да. Не мо­гу Я Сам от Се­бя тво­рить ни­че­го: как слы­шу, сужу, и суд Мой – пра­ве­ден, ибо не ищу во­ли Мо­ей, но во­ли По­слав­ше­го Ме­ня От­ца. Ин 5:24–30
При­ча­стен дне: Ра­дуй­те­ся, пра­вед­нии, о Гос­по­де, пра­вым по­до­ба­ет по­хва­ла. Дру­гий за упо­кой: Бла­же­ни, яже из­брал, и при­ял еси Гос­по­ди, и па­мять их в род и род. Ал­ли­лу­иа, три­жды. При­ча­стен дня: Ра­дуй­тесь, пра­вед­ные, о Гос­по­де – пра­вым при­лич­на хва­ла. И за упо­кой: Блаже́н, ко­го из­брал и при­бли­зил Ты, Гос­по­ди, и па­мять их в род и род. Ал­ли­лу­ия. (3)
Размер шрифта: A- 15 A+
Цвет темы:
Цвет полей:
Шрифт: A T G
Текст:
Боковая панель:
Сбросить настройки