Азбука веры » Молитвослов » Акафисты
Система Orphus

Акафист ко святому Причащению

• Цвет фона:


• Шрифт: Book Antiqua Arial Times
• Размер: 14pt 12pt 10pt 8pt
• Выравнивание: по левому краю по ширине
 

Конда́к 1.

Избра́нный Женише́ ду́ш и серде́ц, вочелове́чением Свои́м и сме́ртию на Кресте́, обручи́вый Себе́ на ве́ки ве́сь ро́д челове́чь, и да́вый на́м в зало́г ве́чныя жи́зни са́мое пречи́стое Те́ло и Кро́вь Свою́, се́ по гла́су Твоему́ и а́з, недосто́йный, дерза́я прихожду́ к боже́ственной трапе́зе Твое́й и, пораже́н вели́чием ея́, вопию́:

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Икос 1.

Ангела Твоего́ к прови́дцу Иса́ии со у́глем горя́щим от алтаря́ небе́снаго посла́л еси́, во е́же очи́стити те́м устне́ его́, егда́ ви́дев Тя́, седя́ща на престо́ле, о нечистоте́ свое́й сокруша́шеся; а́з же, оскверне́нный душе́ю и те́лом, ка́ко дерзну́ приступи́ти ко причаще́нию Боже́ственных Твои́х Та́ин, а́ще не Ты́ Са́м очи́стиши мя́ свы́ше? Те́мже из глубины́ души́ вопию́ Ти́:

Иису́се Всеблаги́й, косни́ся огне́м благода́ти Твоея́ и мои́х нечи́стых усте́н; Иису́се, попали́ те́рние мои́х мно́гих прегреше́ний.

Иису́се, сози́жди во мне́ се́рдце чи́сто, и обнови́ во утро́бе мое́й ду́х пра́вый; Иису́се, изведи́ из темни́цы страсте́й бе́дную ду́шу мою́.

Иису́се, потреби́ во мне́ нечи́стыя по́мыслы и зла́я похоте́ния; Иису́се, напра́ви сла́быя стопы́ моя́ на пу́ть за́поведей Твои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 2.

Жела́нием возжела́вый я́сти со ученики́ после́днюю пред страда́нием Твои́м па́сху, да препода́си и́м, среди́ ея́, после́дний и наибо́льший зало́г любви́ Твоея́, пре́жде двою́ дню́ предпосла́л еси́ два́ от ни́х во Иерусали́м, да ше́дше угото́вают ю́. Поуча́яся отсю́да, ка́ко и на́м подоба́ет благовре́менне уготовля́ти себе́ к снеде́нию на́шея Боже́ственныя Па́схи, си́речь Те́ла и Кро́ви Твоея́, благода́рственно зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 2.

«Иззу́й сапоги́ от но́гу твое́ю, земля́ бо, на не́йже стои́ши, свята́ е́сть», — ре́кл еси́ Моисе́ю из купины́, горе́вшей и несгора́вшей, от неви́димаго во о́ной прису́тствия Твоего́. Сосу́д с Боже́ственным Те́лом и Кро́вию Твое́ю вои́стину бо́лее и святе́е неопали́мыя купины́ е́сть; а́з же пе́рстен, нечи́ст, про́дан под гре́х. Те́мже со смире́нием и ве́рою вопию́ Ти́:

Иису́се Всемогу́щий, совлеки́ мя́ ве́тхаго челове́ка с дея́ньми его́; Иису́се, умертви́ се́мя тли́, во мне́ гнездя́щееся.

Иису́се, расто́ргни у́зы греха́, и́миже связа́ мя́ вра́г; Иису́се пода́ждь ми́ се́рдце смире́нно и ду́х сокруше́н.

Иису́се, отжени́ от мене́ искуше́ния и собла́зны; Иису́се, утверди́ мя́ в ве́ре и любви́ к Тебе́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 3.

«Отцы́ ва́ши ядо́ша ма́нну в пусты́ни и умро́ша; Аз е́смь Хле́б, сходя́й с небесе́, да а́ще кто́ я́ст от него́, жи́в бу́дет во ве́ки; и Хле́б, его́же Аз да́м, Пло́ть Моя́ е́сть, ю́же Аз да́м за живо́т ми́ра», — ре́кл еси́ иуде́ом, иска́вшим ви́дети от Тебе́ зна́мение с небеси́, подо́бное ма́нне Моисе́евой. Его́ же мы́ слы́шаще и сбытие́ предрече́ннаго ви́дяще, со стра́хом зове́м: Аллилу́ия.

Икос 3.

«Воста́в с ве́чери, — я́коже повеству́ет святы́й Иоа́нн, — и препоя́сався ле́нтием, умы́л еси́ но́ги ученико́мъ», науча́я си́м, да не приступа́ем к Боже́ственней трапе́зе Твое́й, неомы́тые слеза́ми покая́ния, во греха́х на́ших. Ощуща́я презе́льную ну́жду сего́ та́инственнаго омове́ния и ску́дость сле́з ожесточе́ннаго се́рдца моего́, с Петро́м вопию́ Ти́:

Иису́се Преблаги́й, Са́м ми́ умы́й не но́зе то́кмо, но и ру́це и главу́; Иису́се, обнажи́ предо мно́ю бе́здну душе́внаго моего́ растле́ния.

Иису́се, разве́рзи во мне́ исто́чник сокруше́ния серде́чнаго; Иису́се, ороси́ мя́ ка́плями Твоего́ милосе́рдия.

Иису́се, обве́й мя́ стра́хом суда́ и му́к ве́чных; Иису́се, возбуди́ со́весть, спя́щую во мне́, и укрепи́ гла́с ея́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 4.

«Не се́й ли е́сть Иису́с, сы́н Ио́сифов, Его́же мы́ зна́ем отца́ и ма́терь? Ка́ко у́бо глаго́лет Се́й, я́ко с небесе́ снидо́х? И ка́ко мо́жет да́ти на́м Пло́ть Свою́ я́сти?» — глаго́лаху между́ собо́ю жи́дове, услы́шавше о пресла́вном обеща́нии Твое́м да́тися в сне́дь ве́рным, не ве́дуще, по окамене́нию серде́ц свои́х, со смире́нием ве́ровати и взыва́ти к Тебе́: Алли́луия.

Икос 4.

«Аще не сне́сте Пло́ти Сы́на Челове́ческаго и не пие́те Кро́ве Его́, живота́ не и́мате в себе́», — провеща́л еси́ ко́сным во е́же ве́ровати иуде́ом, е́же сло́во же́стоко к слы́шанию показа́ся и не́киим от учени́к Твои́х, неве́дущим еще́ та́ин Ца́рствия Бо́жия. Мы́ же, озаре́нные све́том Ева́нгелия и открове́нным лице́м Боже́ственную сла́ву Твою́ зря́ще, с ве́рою и любо́вию зове́м Ти́:

Иису́се, вся́ моги́й вели́чеством си́лы и держа́вы Твоея́; Иису́се, творя́й и соверша́яй па́че, не́же мо́жем разуме́ти и помы́слити.

Иису́се, ма́нну с не́ба, не́когда в зна́мение настоя́щаго та́инства, одожди́вый; Иису́се, к прообразова́нию того́жде, во́ду из ка́мене источи́вый.

Иису́се, о́блак кра́стелей в напита́ние а́лчущим в пусты́не иуде́ом посла́вый; Иису́се, пред о́чию сами́х сумня́щихся иуде́ев, пятию́ хле́бы пя́ть ты́сящ наро́да насы́тивый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 5.

«Яду́щим на ве́чери ученико́м, прие́м хле́б, благослови́в и преломи́в, по́дал еси́ и́м, ре́к: приими́те, яди́те, сие́ е́сть Те́ло Мое́, за вы́ ломи́мое, во оставле́ние грехо́в; пото́м же ча́шу пода́в, ре́кл еси́: пи́йте от нея́ вси́, сия́ е́сть Кро́вь Моя́, за вы́ излива́емая, во оставле́ние грехо́въ». — Сему́ боже́ственному и пресла́дкому гла́су вне́млюще, со благодаре́нием зове́м: Аллилу́ия.

Икос 5.

«Яды́й Мою́ Пло́ть и пия́й Мою́ Кро́вь во Мне́ пребыва́ет и Аз в не́м; то́й и́мать живо́т ве́чный и Аз воскрешу́ его́ в после́дний де́нь», си́ е́сть в воскресе́ние живота́ и блаже́нства. Сего́ у́бо вожделе́ннаго воскресе́ния в живо́т ища́ сподо́битися, из глубины́ души́ вопию́ Ти́:

Иису́се, прибли́зися ко и́щущему соедине́ния с Тобо́ю; Иису́се, вни́ди во утро́бу, во вся́ соста́вы и вся́ ко́сти моя́.

[Иису́се, бу́ди све́том моего́ помраче́ннаго ума́;] Иису́се, напо́лни Собо́ю ненасы́тимую все́м ми́ром бе́здну моего́ се́рдца.

Иису́се, веща́й гла́сом моея́ со́вести; Иису́се, дви́жи и управля́й мое́ю во́лею.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 6.

«Ами́нь, ами́нь, глаго́лю ва́м: еди́н от ва́с преда́ст Мя́», — ре́кл еси́ в ско́рби ду́ха ученико́м Твои́м на ве́чери. Они́ же, а́ще и чи́сти от за́мысла преда́ния, «еда́ а́з е́смь», вопроша́ху Тя́ ки́йждо, показу́я си́м глубину́ своего́ смиренному́дрия. Аз же, что́ реку́ Ти́, седми́жды на де́нь па́даяй и изменя́яй Тебе́? Оба́че Ты́ Са́м соблюди́ мя́, да не отпаду́ в коне́ц, взыва́я Ти́ благода́рне: Аллилу́ия.

Икос 6.

«Якоже розга́ не мо́жет плода́ твори́ти о себе́, а́ще не бу́дет на лозе́, та́ко и вы́, а́ще во Мне́ не пребу́дете; а и́же бу́дет во Мне́ и Аз в не́м, то́й сотвори́т пло́д мно́гъ», — си́це, тайноде́йствуя, поуча́л еси́ возлю́бленные ученики́ Твоя́ на пути́ в Гефсима́нию. Сему́ у́бо наставле́нию вне́мля, и ве́дый не́мощь естества́ моего́ без благода́ти Твое́й, приле́жно вопию́ Ти́:

Иису́се, пренебе́сный де́лателю, Са́м мя́ всади́ в живоно́сный вертогра́д Тво́й; Иису́се, лоза́ и́стинная, прикрепи́ мя́ к Тебе́, я́ко ро́згу ди́кую.

Иису́се, ко́реню неизсыха́ющий, испо́лни мя́ со́ком жи́зни ве́чныя; Иису́се, победи́телю вся́кия ме́ртвенности, отреби́ е́же изсо́хло е́сть во мне́ от зно́я страсте́й.

Иису́се, кра́сный добро́тою, украси́ мя́ цвета́ми благи́х чу́вств и помышле́ний; Иису́се, бога́тый в ми́лости, уще́дри мя́ плода́ми и́стиннаго покая́ния и пра́вды.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 7.

«И кто́ е́сть предая́й Тя́», — вопроси́вшу ученику́, и́же возлеже́ на ве́чери на пе́рсях Твои́х. — «То́й е́сть, — отвеща́л еси́, — ему́же Аз, омочи́в в соли́ло хле́б, пода́мъ». И омо́чь хле́б, по́дал еси́ Иу́де Си́монову Искарио́тскому, подвиза́я его́ на покая́ние. Он же, ожесточе́н сы́й ду́хом зло́бы, не восхоте́ разуме́ти гла́са любве́ своего́ Учи́теля и Го́спода. Какова́го жестокосе́рдия да бу́ду изба́влен благода́тию Твое́ю, зовя́ Ти́ вы́ну: Аллилу́ия.

Икос 7.

Щадя́ не́мощь естества́ на́шего, отвраща́ющагося вкуше́ния пло́ти челове́ческой, не я́ве, но под ви́дом хле́ба и вина́ благоволи́л еси́ препода́ти на́м Пречи́стое Те́ло и Кро́вь Твою́. Чудя́ся о таково́м снисхожде́нии прему́дрости Твоея́ к не́мощи естества́ на́шего, благода́рне славосло́влю Тя́ си́це:

Иису́се, прему́дре и человеколю́бне стро́яй все́ де́ло спасе́ния на́шего; Иису́се, са́мыя спаси́тельныя та́инства Твои́ приспособля́яй к не́мощи на́шего разуме́ния и чу́вств.

Иису́се, во увере́ние сумня́щихся на свято́й трапе́зе мно́гажды вме́сто хле́ба и вина́, са́мое Те́ло и Кро́вь Твою́ прояви́вый; Иису́се, досто́йным служи́телям алтаря́ Ду́ха Пресвята́го, на освяще́ние даро́в сходя́ща, показа́вый.

Иису́се, вме́сто недосто́йных служи́телей алтаря́ а́нгелов Твои́х неви́димо, для соверше́ния боже́ственнаго та́инства, посыла́яй; Иису́се, явле́нием чуде́с на святе́й трапе́зе мно́гия из са́мых злове́рных к ве́ре обрати́вый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 8.

«И по хле́бе», си́речь по вкуше́нии от по́даннаго Тобо́ю хле́ба преда́телю, я́коже повеству́ет святы́й Иоа́нн, «вни́де в о́нь сатана́». Оле, стра́шныя ка́зни за неве́рие! Оле, злополу́чнаго жре́бия преда́теля! Еже во спасе́ние долженствова́ло бы́ти, в сме́рть и поги́бель ему́ обре́теся. Пред таковы́м у́бо судо́м пра́вды Твоея́ благогове́я, со стра́хом и тре́петом зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 8.

«Сие́ твори́те в Мое́ воспомина́ние», — ре́кл еси́ ученико́м на ве́чери, препода́в и́м под ви́дом хле́ба Те́ло, а под ви́дом вина́ Кро́вь Свою́. «Те́мже у́бо ели́жды от хле́ба яди́м и ча́ши пие́м, сме́рть Твою́ возвеща́емъ», по сло́ву свята́го Па́вла. Воспомина́я у́бо ны́не страда́ния Твоя́, со умиле́нием зову́ Ти́:

Иису́се, в ру́це враго́в Твои́х для спасе́ния ми́ра Себе́ произво́льне преда́вый; Иису́се, легио́ном а́нгелов в защи́ту Твою́ яви́тися не попусти́вый.

Иису́се, неве́рнаго ученика́ воззре́нием на него́ и гла́сом але́ктора к покая́нию обрати́вый; Иису́се, Каиа́фе и Пила́ту, неразу́мно вопроси́вшим Тя́, отве́та не да́вый.

Иису́се, со Креста́ распе́ншим Тя́ у Отца́ отпуще́ние грехо́в проси́вый; Иису́се, Ма́тери Твое́й возлю́бленнаго ученика́ премилосе́рдне усынови́вый.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 9.

«Иу́до, лобза́нием ли Сы́на Челове́ческаго предае́ши?» — воззва́л еси́ го́рце к ученику́ неве́рному, егда́ о́н прии́де со спи́рою в вертогра́д Гефсима́нский, ища́ преда́ти Тя́ лобза́нием. Оба́че и се́й прео́стрый глаго́л не порази́ раска́янием души́, во зле́ ожесточе́нныя. Ве́дый у́бо непостоя́нство и моея́ во́ли, страшу́ся, да не да́м Ти́ когда́ и а́з, неблагода́рный, лобза́ния Иу́дина. Ты́ Са́м у́бо укрепи́ мя́ благода́тию Твое́ю, да со благоразу́мным разбо́йником вы́ну зову́: Аллилу́ия.

Икос 9.

«Отче, да вси́ еди́но бу́дут, я́коже Ты́ во Мне́ и Аз в Тебе́, да и ти́и в На́с еди́но бу́дут, да и ми́р ве́ру и́мет, я́ко Аз от Тебе́ изыдо́хъ», — та́ко возгласи́л еси́ в после́дней вели́кой моли́тве ко Отцу́. Сему́ пресла́дкому гла́су Твоему́ после́дуя и о си́ле моли́твы Твоея́ дерза́я, с ве́рою возглаша́ю Ти́:

Иису́се, вся́ совокупля́яй во еди́но, возсоедини́ все́х на́с неразлу́чне с Тобо́ю и Отце́м Твои́м; Иису́се, вся́ примиря́яй, да́ждь, да бу́дем все́ единомы́сленни в ве́ре и любви́ к Тебе́.

Иису́се, не терпя́й вражды́ и разделе́ний, потреби́ злочести́выя е́реси и раско́лы; Иису́се, все́х любя́й и ми́луяй, собери́ во еди́но ста́до вся́ заблу́дшия о́вцы.

Иису́се, ми́р все́м подава́яй, утоли́ за́висть и пререка́ния между́ призыва́ющими и́мя Твое́; Иису́се, причаща́яй мя́ самаго Те́ла и Кро́ви Твоея́, да бу́ду вои́стину пло́ть от пло́ти Твоея́ и ко́сть от косте́й Твои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 10.

На ве́чери в Ка́не Галиле́йстей, во́ду в вино́ претвори́в, пе́рвое си́м зна́мение Боже́ственныя си́лы Твоея́ показа́л еси́. Отходя́ же на кре́ст, я́ко Жени́х ду́ш, после́днее чу́до любви́ ве́рующим в Тя́ яви́л еси́, претвори́в хле́б в Те́ло Твое́ и вино́ в Кро́вь Твою́, и́мже насыща́яся и а́з в живо́т ве́чный, благода́рне зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 10.

В де́нь Воскресе́ния Твоего́, двою́ от учени́к Твои́х спутеше́ствуя во о́бразе стра́нника во Еммау́с, поуча́л еси́ и́х о та́йне страда́ний Твои́х: о́нема же держа́стася о́чи, да Тя́ не позна́ста, а́ще и се́рдце и́х горя́ бе́ в ни́х от сла́дости слове́с Твои́х. Егда́ же прекло́нься на моле́ние и́х, вше́л еси́ с ни́ми облещи́, и благослови́в хле́б, по́дал еси́ и́м: а́бие отверзо́стеся и́ма о́чи, да Тя́ позна́ста. Подо́бясь си́м ученика́м, дерза́ю и а́з со смире́нием вознести́ к Тебе́ сицевы́й гла́с:

Иису́се, долготерпели́вый, не оста́ви и мене́ еди́наго на пути́ жи́зни за ску́дость ве́ры моея́; Иису́се, научи́ мя́, я́коже и о́нех, разуме́ти проро́чествия о Тебе́ и та́йну благода́тнаго соедине́ния с Тобо́ю.

Иису́се, согре́й и воспламени́, я́коже и о́нех ученико́в, и мое́ хла́дное се́рдце; Иису́се преблаги́й, обля́зи и со мно́ю, я́ко уже́ преклони́лся е́сть к ве́черу де́нь моея́ жи́зни.

Иису́се, да́ждь ми́ позна́ти Тя́ вои́стину в настоя́щем преломле́нии та́инственнаго хле́ба и в питии́ от ча́ши; Иису́се, сотвори́, да и а́з, позна́в си́лу любве́ Твоея́, бу́ду провозве́стником о́ныя для бра́тий мои́х.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 11.

Побежда́ющему обеща́л еси́ да́ти я́сти от дре́ва живо́тнаго, е́же е́сть посреди́ рая́ Бо́жия, и от ма́нны сокрове́нныя. К сему́ вкуше́нию на небеси́, да бу́дет ми́ приуготовле́нием на земли́ причаще́ние Те́ла и Кро́ви Твоея́, к нему́же а́з, недосто́йный, ны́не приступа́я, зову́: Аллилу́ия.

Икос 11.

«Яды́й и пия́й недосто́йне, су́д себе́ я́ст и пие́т, не разсужда́яй Те́ла и Кро́ви Госпо́дни», — вразумля́ет приступа́ющих к причаще́нию небоше́ственный Па́вел. Те́мже и а́з страшу́сь и трепе́щу своего́ недосто́инства, но да не надо́лзе удаля́яся Твоего́ обще́ния, от мы́сленнаго во́лка звероуловле́н бу́ду, прихожду́ к Тебе́ со гла́сом таковы́м:

Иису́се, приими́ мя́, я́коже прия́л еси́ мытаря́, блудни́цу и разбо́йника; Иису́се, не возгнуша́йся вни́ти под кро́в души́ моея́, а́ще и ве́сь пу́ст и па́лся е́сть.

Иису́се, разве́рзи и моя́ душе́вныя о́чи, я́коже разве́рзл еси́ сле́пу от рожде́ния; Иису́се, прорцы́ и мне́, я́коже о́ному разсла́бленному: возста́ни и ходи́.

Иису́се, уста́ви то́к нечи́стых пожела́ний души́ моея́, я́коже уста́вил еси́ то́ки жены́ кровоточи́выя; Иису́се, уврачу́й прока́зу души́ и со́вести моея́.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Конда́к 12.

За́вистию диа́вола, усты́ зми́я глаго́лавшаго, ве́сь ро́д челове́ческий вкуше́нием от плода́ запреще́ннаго ра́й погуби́ и сме́рти предаде́ся. Вкуше́нием же от Пречи́стаго Те́ла и Кро́ве Твоея́, вси́ земноро́днии, па́ки ве́чныя сподобля́ются жи́зни и восхо́дят на пе́рвое достоя́ние. Врачество́ бо от я́да змии́на и се́мя безсме́ртия е́сть причаще́ние животворя́щих Та́ин Твои́х. Те́мже благода́рне зову́ Ти́: Аллилу́ия.

Икос 12.

Се́ пред сосу́дом с Боже́ственными Та́йнами Твои́ми предстою́, злы́х же помышле́ний мои́х не отступа́ю; еди́на всемогу́щая благода́ть Твоя́ ободря́ет и привлека́ет мя́. Те́мже, поверга́я себя́ в бе́здну милосе́рдия Твоего́, вопию́:

Иису́се, призыва́яй к поко́ю в Тебе́ все́х тружда́ющихся и обремене́нных, приими́ и мене́, утружде́ннаго суето́ю ми́ра; Иису́се, прише́дый призва́ти не пра́ведныя, но гре́шныя на покая́ние, разреши́ и мя́ от грехо́в и страсте́й мои́х.

Иису́се, исцеля́яй вся́кий неду́г и вся́кую я́зву, уврачу́й ра́ны и гное́ние души́ моея́; Иису́се, насыща́яй а́лчущия, насы́ти мя́ Те́лом и Кро́вию Твое́ю.

Иису́се, воскреша́яй ме́ртвыя, оживи́ мя́, уме́ршаго греха́ми; Иису́се, победи́телю а́да, извлеки́ мя́ из че́люстей ду́ха зло́бы.

Иису́се, Бо́же се́рдца моего́, прииди́ и соедини́ мя с Тобо́ю на ве́ки.

Кондак 13.

О, Пресла́дкий и Всеще́дрый Иису́се! Вы́ну сходя́й, я́ко ма́нна с небесе́, для пита́ния ду́ш и теле́с на́ших в Та́инстве Пречи́стаго Те́ла и Кро́ви Твоея́, сподо́би мя́ неосужде́нно причасти́тися Боже́ственных Та́ин Твои́х, да исцеле́н, насыще́н, освяще́н и обоже́н Тобо́ю на ве́ки, благода́рно зову́ Ти́: Аллилу́ия.

[Се́й конда́к глаго́лется три́жды. И па́ки чте́тся 1-й и́кос: Ангела Твоего́… и конда́к 1-й: Избра́нный Женише́…]


 
Как помочь