Апостола Павла послание к Титу, 1:5

 
  • Пáвелъ, рáбъ Бóжiй, апóстолъ же Иисýсъ Христóвъ, по вѣ́рѣ избрáн­ныхъ Бóжiихъ и рáзуму и́стины, я́же по благо­че́стiю,
  • о уповáнiи жи́зни вѣ́чныя, ю́же обѣтовá нелóжный Бóгъ прéжде лѣ́тъ вѣ́чныхъ,
  • яви́ же во временá своя́ слóво своé проповѣ́данiемъ, éже мнѣ́ порýчено бы́сть по повелѣ́нiю спаси́теля нá­шего Бóга:
  • ти́ту, при­­сному чáду по óбщей вѣ́рѣ: благодáть, ми́лость, ми́ръ от­ Бóга Отцá и Гóспода Иисýса Христá Спáса нá­шего.
  • [Зач..] Сегó рáди остáвихъ тя́ въ кри́тѣ, да недокончáн­ная испрáвиши и устрóиши по всѣ́мъ грáдомъ пресви́теры, я́коже тебѣ́ áзъ повелѣ́хъ:
  • áще ктó éсть непорóченъ, еди́ныя жены́ мýжъ, чáда имы́й вѣ́рна, не во укорéнiи блудá, или́ непокори́ва.
  • Подобáетъ бо епи́скопу безъ порóка бы́ти, я́коже Бóжiю стро­и́телю: не себѣ́ угождáющу, [не дéрзу, не напрáсливу,] не гнѣвли́ву, не пiя́ницѣ, не бíйцѣ, не скверностяжáтелну,
  • но стран­но­люби́ву, благолю́бцу, цѣломýдрен­ну, прáведну, преподóбну, воз­держáтелну,
  • держáщемуся вѣ́рнаго словесé по учéнiю, да си́ленъ бýдетъ и утѣ́шати во здрáвѣмъ учéнiи, и проти́вящыяся обличáти.
  • Сýть бо мнóзи непокори́ви, суеслóвцы и умóмъ прельщéни, наипáче же сýщiи от­ обрѣ́занiя,
  • и́хже подобáетъ устá заграждáти: и́же вся́ дóмы развращáютъ, учáще я́же не подобáетъ, сквéрнаго рáди при­­бы́тка.
  • Речé же нѣ́кто от­ ни́хъ, свóй и́мъ прорóкъ: кри́тяне при́сно лжи́ви, злíи звѣ́рiе, утрóбы прáздныя.
  • Свидѣ́тел­ст­во сié и́стин­но éсть: ея́же рáди вины́ обличáй и́хъ нещáдно, да здрáви бýдутъ въ вѣ́рѣ,
  • не внимáюще иудéйскимъ бáснемъ, ни зáповѣдемъ человѣ́къ от­вращáющихся от­ и́стины.
  • [Зач. 301.] Вся́ ýбо чи́ста чи́стымъ: осквернéнымъ же и невѣ́рнымъ ничтóже чи́сто, но оскверни́ся и́хъ и ýмъ и сóвѣсть.
  • Бóга исповѣ́дуютъ вѣ́дѣти, а дѣ́лы от­мéщут­ся егó, мéрзцы сýще и непокори́ви и на вся́кое дѣ́ло благóе неискýсни.
  • Павел, раб Божий, Апостол же Иисуса Христа, по вере избранных Божиих и познанию истины, относящейся к благочестию,
  • в надежде вечной жизни, которую обещал неизменный в слове Бог прежде вековых времен,
  • а в свое время явил Свое слово в проповеди, вверенной мне по повелению Спасителя нашего, Бога, –
  • Титу, истинному сыну по общей вере: благодать, милость и мир от Бога Отца и Господа Иисуса Христа, Спасителя нашего.
  • Для того я оставил тебя в Крите, чтобы ты довершил недоконченное и поставил по всем городам пресвитеров, как я тебе приказывал:
  • если кто непорочен, муж одной жены, детей имеет верных, не укоряемых в распутстве или непокорности.
  • Ибо епископ должен быть непорочен, как Божий домостроитель, не дерзок, не гневлив, не пьяница, не бийца, не корыстолюбец,
  • но страннолюбив, любящий добро, целомудрен, справедлив, благочестив, воздержан,
  • держащийся истинного слова, согласного с учением, чтобы он был силен и наставлять в здравом учении и противящихся обличать.
  • Ибо есть много и непокорных, пустословов и обманщиков, особенно из обрезанных,
  • каковым должно заграждать уста: они развращают целые домы, уча, чему не должно, из постыдной корысти.
  • Из них же самих один стихотворец сказал: «Критяне всегда лжецы, злые звери, утробы ленивые».
  • Свидетельство это справедливо. По сей причине обличай их строго, дабы они были здравы в вере,
  • не внимая Иудейским басням и постановлениям людей, отвращающихся от истины.
  • Для чистых все чисто; а для оскверненных и неверных нет ничего чистого, но осквернены и ум их и совесть.
  • Они говорят, что знают Бога, а делами отрекаются, будучи гнусны и непокорны и не способны ни к какому доброму делу.
Rambler's Top100 Рейтинг@Mail.ru Мобильная версия сайта